Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'AS "Cēsu alus" virzība tirgū', 1.
  • Referāts 'AS "Cēsu alus" virzība tirgū', 2.
  • Referāts 'AS "Cēsu alus" virzība tirgū', 3.
  • Referāts 'AS "Cēsu alus" virzība tirgū', 4.
  • Referāts 'AS "Cēsu alus" virzība tirgū', 5.
  • Referāts 'AS "Cēsu alus" virzība tirgū', 6.
  • Referāts 'AS "Cēsu alus" virzība tirgū', 7.
  • Referāts 'AS "Cēsu alus" virzība tirgū', 8.
Darba fragmentsAizvērt

AS „Cēsu alus” nodarbojas ar alus, enerģijas dzērienu, sulu, limonādes un vieglu alkoholisko dzērienu ražošanu. Jaunā AS „Cēsu alus” darītava ir lielākais investīciju objekts Vidzemes reģionā. Uzņēmuma mērķis ir sagādāt prieku un radīt pozitīvas izjūtas patērētājiem, veldzējot viņu slāpes ar augstvērtīgu alu, sidru, kokteiļiem, sulām un citiem bezalkoholiskajiem dzērieniem, būt par uzticamu partneri klientiem, īstenojot efektīvu mārketinga politiku, tādejādi nodrošinot tiem pieaugošu peļņu, ļaut justies labi darbiniekiem, motivēt viņus dinamiskam darbam radošā un profesionālā kolektīvā un nodrošināt ekonomisku stabilitāti un izaugsmes iespējas, rūpēties par sabiedrību, atbalstot kultūras, sporta un dabas aizsardzības projektus.
Es izvēlējos AS „Cēsu alus”, jo tas, manuprāt, ir ļoti pazīstams uzņēmums, kas katru gadu attīstās un ievieš jaunas ražošanas tehnoloģijas. Es to izvēlējos arī tāpēc, ka šis uzņēmums iesaistās arī dažādos pasākumos un tam ir daudz akciju un piedāvājumu, tāpēc ir vieglāk izdarīt secinājumus par tā virzību tirgū.
Rakstot šo darbu, mans mērķis bija izpētīt AS „Cēsu alus” virzību tirgū: noskaidrot, kādus paņēmienus izmanto šis uzņēmums, lai piesaistītu patērētāju uzmanību.…

Atlants