Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Uzņēmuma darbības analīze', 1.
  • Referāts 'Uzņēmuma darbības analīze', 2.
  • Referāts 'Uzņēmuma darbības analīze', 3.
  • Referāts 'Uzņēmuma darbības analīze', 4.
  • Referāts 'Uzņēmuma darbības analīze', 5.
  • Referāts 'Uzņēmuma darbības analīze', 6.
  • Referāts 'Uzņēmuma darbības analīze', 7.
  • Referāts 'Uzņēmuma darbības analīze', 8.
  • Referāts 'Uzņēmuma darbības analīze', 9.
  • Referāts 'Uzņēmuma darbības analīze', 10.
  • Referāts 'Uzņēmuma darbības analīze', 11.
  • Referāts 'Uzņēmuma darbības analīze', 12.
  • Referāts 'Uzņēmuma darbības analīze', 13.
  • Referāts 'Uzņēmuma darbības analīze', 14.
  • Referāts 'Uzņēmuma darbības analīze', 15.
  • Referāts 'Uzņēmuma darbības analīze', 16.
  • Referāts 'Uzņēmuma darbības analīze', 17.
  • Referāts 'Uzņēmuma darbības analīze', 18.
  • Referāts 'Uzņēmuma darbības analīze', 19.
  • Referāts 'Uzņēmuma darbības analīze', 20.
  • Referāts 'Uzņēmuma darbības analīze', 21.
  • Referāts 'Uzņēmuma darbības analīze', 22.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
2.  Produkcijas analīze    5
3.  Tirgus analīze    7
4.  SWOT analīze    11
5.  Tirgus segmentēšana    14
6.  Produkcijas pozicionēšana    17
7.  Reklāmas kampaņa un produkcijas virzīšana tirgū    19
  Nobeigums    21
  Izmantotās literatūras saraksts    22
Darba fragmentsAizvērt

Jebkurš uzņēmums darbojas visu laiku mainīgajos apkārtējās vides apstākļos. Savlaicīga pilnīgas informācijas iegūšana par konkurentu lietu būtību, pieprasījuma līmeni, nozares ražošanas apjomiem u.c. ir būtisks priekšnoteikums tam, lai uzņēmums sasniegtu konkurētspējīgo pozīciju tirgū. Tādā veidā uzņēmējdarbības mūsdienu apstākļos informācijas iegūšana kļūst par jebkura uzņēmuma panākumu noteicošo faktoru, kā arī veido priekšnoteikumus līderpozīciju iegūšanai tirgū.
Mūsu valstī ar uzņēmējdarbības attīstību saistītās grūtības, ar kurām sadurās gan vietējie, gan ārzemju uzņēmēji, ir pietiekams pierādījums tam, ka reālas situācijas ignorēšana un kļūdas noved pie materiāliem un morāliem zaudējumiem. No tiem var izvairīties tikai organizējot zinātniski pamatotu mārketinga informācijas meklēšanas, saņemšanas, uzkrāšanas, analīzes un atjaunošanas sistēmu ar mērķi visu laiku būt lietas kursā par iespējamiem riskiem un darbību sekām tirgū.
Darba mērķis ir korsešu izstrādājumu tirgus analīze Latvijā, preces virzīšanas politikas izpēte uz SIA “NEW Rosme” piemēra, reklāmas politikas analīze, tirgus segmentu noteikšana, uzņēmuma organizācijas stipro un vājo pušu noteikšana, kā arī labvēlīgo un nelabvēlīgo uzņēmuma attīstību ietekmējošo faktoru analīze.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants