Vērtējums:
Publicēts: 03.08.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma zīmola stratēģija uz pieciem gadiem', 1.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma zīmola stratēģija uz pieciem gadiem', 2.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma zīmola stratēģija uz pieciem gadiem', 3.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma zīmola stratēģija uz pieciem gadiem', 4.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma zīmola stratēģija uz pieciem gadiem', 5.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma zīmola stratēģija uz pieciem gadiem', 6.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma zīmola stratēģija uz pieciem gadiem', 7.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma zīmola stratēģija uz pieciem gadiem', 8.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma zīmola stratēģija uz pieciem gadiem', 9.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma zīmola stratēģija uz pieciem gadiem', 10.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma zīmola stratēģija uz pieciem gadiem', 11.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma zīmola stratēģija uz pieciem gadiem', 12.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma zīmola stratēģija uz pieciem gadiem', 13.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma zīmola stratēģija uz pieciem gadiem', 14.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma zīmola stratēģija uz pieciem gadiem', 15.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma zīmola stratēģija uz pieciem gadiem', 16.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma zīmola stratēģija uz pieciem gadiem', 17.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma zīmola stratēģija uz pieciem gadiem', 18.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma zīmola stratēģija uz pieciem gadiem', 19.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma zīmola stratēģija uz pieciem gadiem', 20.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma zīmola stratēģija uz pieciem gadiem', 21.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma zīmola stratēģija uz pieciem gadiem', 22.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma zīmola stratēģija uz pieciem gadiem', 23.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma zīmola stratēģija uz pieciem gadiem', 24.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma zīmola stratēģija uz pieciem gadiem', 25.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma zīmola stratēģija uz pieciem gadiem', 26.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma zīmola stratēģija uz pieciem gadiem', 27.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma zīmola stratēģija uz pieciem gadiem', 28.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma zīmola stratēģija uz pieciem gadiem', 29.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma zīmola stratēģija uz pieciem gadiem', 30.
Darba fragmentsAizvērt

Mājas lapas dizains
Secinājumi :
Jāmaina, jāpilnveido mājas lapas dizains un struktūra uz modernāku;
Jāizlabo gramatikas kļūdas;
Pēc iespējas vairāk reklamēt un popularizēt jauno mājas lapu;
Iecelt atbildīgo cilvēku, mājas lapas popularizēšanai, atjaunošanai un patstāvīgai informācijas atjaunošanai, uzlabošanai un rotēšanai;
Mājas lapas virzīšana - google analytics u.c.

Reklāma un PR
Lai uzņēmums spētu sasniegt savus mērķus kvalitatīvāk un veiksmīgāk, ir nepieciešams piesaistīt komunikācijas līdzekļus :
Reklāma – masu medijos (radio, internets) laikrakstos un žurnālos, publiskās vietās, tirdzniecības vietās ;
Sabiedriskas attiecības ( Public Relations - PR) - preču pirkšanas un pārdošanas netieša motivēšana, izplatot bez apmaksas informāciju par uzņēmumu un ražotajām (pārdodamām) precēm un pakalpojumiem.
Ar reklāmas palīdzību - radot pozitīvu tēlu sabiedrībā, uzņēmums nodrošinās sev lojālus klientus, kas veidos pozitīvu attieksmi pret piedāvāto pakalpojumu, līdz ar to sasniedzot nepieciešamo patērētāju grupu.
Galvenais PR mērķis ir izveidot uzņēmumam, kā arī kādai vienai personai augstu sabiedrisko tēlu un reputāciju.
P.: Avīzes raksts par uzņēmuma sasniegumiem tieši neaicina pirki preces, bet veido labvēlīgu attieksmi.

Cenu politika
Uzņēmumam jāpārskata sava cenu politika, jo/lai:
Cena ilgtermiņā nestu peļņu.
Apmēram paredzētu, kā produkta/pakalpojuma cena varētu ietekmēt pārdošanas apjomus.
Pastāvot lielai konkurencei tirgū, pat nelielas produkta cenas izmaiņas ievērojami var ietekmēt pieprasījumu.
Ja kompānijas piedāvātais produkts vai pakalpojums ir atšķirīgs no sāncenšu piedāvājuma, pircēji būs elastīgāki pret cenas svārstībām.
Rūpīgi jāpārdomā, kā savu produktu padarīt pārāku.
Cenu politika veido uzņēmuma tēlu, līdz ar to pārāk liels cenas kritums, liks domāt par kvalitātes krišanos.

Autora komentārsAtvērt
Atlants