Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Vadītājs viesnīcā "Metropole"', 1.
  • Referāts 'Vadītājs viesnīcā "Metropole"', 2.
  • Referāts 'Vadītājs viesnīcā "Metropole"', 3.
  • Referāts 'Vadītājs viesnīcā "Metropole"', 4.
  • Referāts 'Vadītājs viesnīcā "Metropole"', 5.
  • Referāts 'Vadītājs viesnīcā "Metropole"', 6.
  • Referāts 'Vadītājs viesnīcā "Metropole"', 7.
  • Referāts 'Vadītājs viesnīcā "Metropole"', 8.
  • Referāts 'Vadītājs viesnīcā "Metropole"', 9.
  • Referāts 'Vadītājs viesnīcā "Metropole"', 10.
  • Referāts 'Vadītājs viesnīcā "Metropole"', 11.
  • Referāts 'Vadītājs viesnīcā "Metropole"', 12.
  • Referāts 'Vadītājs viesnīcā "Metropole"', 13.
  • Referāts 'Vadītājs viesnīcā "Metropole"', 14.
  • Referāts 'Vadītājs viesnīcā "Metropole"', 15.
  • Referāts 'Vadītājs viesnīcā "Metropole"', 16.
  • Referāts 'Vadītājs viesnīcā "Metropole"', 17.
  • Referāts 'Vadītājs viesnīcā "Metropole"', 18.
  • Referāts 'Vadītājs viesnīcā "Metropole"', 19.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Organizācijas uzbūve    4
1.1.  organizācijas struktūra viesnīcā „Metropole”    4
1.2.  uzņēmuma pastāvošās situācijas analīze    5
2.  Vadības un līderības būtība    7
2.1.  vadītāja vara un tās veidi    7
2.2.  vadīšanas stili    10
2.3.  līderība    14
2.4.  līdera un vadītāja salīdzinājums    15
3.  Nobeigums    16
4.  Ieteikumi    17
4.  Izmantotā literatūra    18
Darba fragmentsAizvērt

1. Organizācijas uzbūve
1.1. Organizatoriskā struktūra viesnīcā „Metropole”

Lai arī kādā mērā būtu automatizēts ražošanas process, tomēr uzņēmumam neiztikt bez personāla.
Personāla organizācijai jeb darbam ar personālu nav mazāka nozīme kā iepirkšanai, ražošanai vai realizācijai.
Cilvēkam, kurš pirmoreiz ienāk viesnīcā, paliek acīm neredzama tā darbība, kas notiek katrā viesnīcas dienestā, arī tas, kā šveicara laipnība, viesu uzņemšanas dienesta darbinieku uzmanība, istabenes rūpība ir prasmīgi organizēta darba rezultāts.
Atsevišķu viesnīcas nodaļu un darbinieku sadarbībai ir jābūt neredzamai un viesiem nesaskatāmai, bet pakalpojums, kas ir šīs darbības rezultāts, ir labākā liecība, ka viesnīca darbojas kā vienots organisms.
Panākumu atslēga šajā gadījumā ir darbs komandā. Ir jāprot sadarboties, gan atsevišķa dienesta ietvaros, gan visas viesnīcas mērogā. Nozīmīgākā vieta viesnīcā, kur nonāk visa informācija un kur var novērst domstarpības un labot kļūdas, ir viesu uzņemšanas dienests – vieta, kur profesionāli darbinieki māk atbildēt uz viesu jautājumiem, koordinēt pakalpojumus, piedāvāt iespējas – darīt visu, lai viesnīca sasniegtu izvirzītos mērķus.
Lai sniegtu dažādus pakalpojumus un darītu to sekmīgi, viesnīca ir sadalīta dienestos, kur katram ir sava atbildība un uzdevumi. Lai viesnīca darbotos efektīvi un harmoniski, nepieciešams, lai viesnīcas dienesti saprastu cits cita darbu.
Viesnīcā „Metropole” personāls sastāv no 59 darbiniekiem. Arī šādā uzņēmumā personāla organizāciju jeb darbu ar personālu ietekmē uzņēmuma īpašnieki.
Viesnīcas „Metropole” personāla organizāciju raksturo sekojošas pazīmes:
• viesnīcas direktors lemj par personāla pieņemšanu un atlaišanu;
• personāla daļa patstāvīgi nodarbojas ar personāla politikas veidošanu, izstrādā svarīgākos darba virzienus, kā arī nodarbojas ar personāla plānošanu, organizāciju un pārvaldi.
Izvēloties pārvaldes organizatorisko struktūru, jāņem vērā konkrētie uzņēmuma ražošanas sociāli ekonomiskie un psiholoģiskie apstākļi, personāla spējas un kvalifikācijas līmenis, intereses, savstarpējās attiecības.

Autora komentārsAtvērt
Atlants