Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.04.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Informācijas tehnoloģijas - neatņemama mūsdienu izglītības procesa un audzēkņu a', 1.
  • Referāts 'Informācijas tehnoloģijas - neatņemama mūsdienu izglītības procesa un audzēkņu a', 2.
  • Referāts 'Informācijas tehnoloģijas - neatņemama mūsdienu izglītības procesa un audzēkņu a', 3.
  • Referāts 'Informācijas tehnoloģijas - neatņemama mūsdienu izglītības procesa un audzēkņu a', 4.
  • Referāts 'Informācijas tehnoloģijas - neatņemama mūsdienu izglītības procesa un audzēkņu a', 5.
Darba fragmentsAizvērt


Mēs dzīvojam pārmaiņu laikā, kad ierastie dzīves, darba un mācību veidi strauji mainās. Laikā, kad modernās pasaules raksturīgākās iezīmes ir kultūras, ekonomiskā un tehnoloģiskā vienotība un daudzveidība. Laikā, kad notiek pāreja uz informācijas sabiedrību, kura prot operēt ar milzīgām informācijas plūsmām. Tā ir sabiedrība, kura ir atkarīga no pieejas datu bāzēm, informācijas un telekomunikāciju tehnoloģijām, kā arī prasmēm tās izmantot.
Informācijas sabiedrība – cilvēces ilgtspējīgas attīstības process, kuru veicina augošā zināšanu pārvaldība, kurā sabiedrība veidojas un attīstās kā augsti izglītotu indivīdu kopiena un kurā zināšanu ekonomika sekmē visas sabiedrības un ikviena indivīda dzīves līmeņa celšanos. (3;1)
Intelektuāli attīstītu cilvēku raksturo pozitīva attieksme pret zināšanām un izziņas darbu, tieksme nepārtraukti paplašināt savas zināšanas, kas kļūst par cilvēka vajadzību. Mēs dzīvojam laikmetā, kad notiek radikālas izmaiņas dažādās dzīves jomās – mainās ražošanas formas, veidi, biznesa vadība, reklāma, tehnoloģijas utt.. Jaunās tehnoloģijas veicinājušas izmaiņas ražošanā, ekonomikā, sociālajā sfērā, politikā un izglītībā. Par vērtību kļuvusi prasme iegūt praktiskajam darbam nepieciešamo informāciju. Tādēļ ir nepārtraukti jāmācās, jo zināšanu nozīme ļoti strauji pieaug…

Autora komentārsAtvērt
Atlants