Vērtējums:
Publicēts: 26.02.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Preču politika', 1.
  • Referāts 'Preču politika', 2.
  • Referāts 'Preču politika', 3.
  • Referāts 'Preču politika', 4.
  • Referāts 'Preču politika', 5.
  • Referāts 'Preču politika', 6.
  • Referāts 'Preču politika', 7.
  • Referāts 'Preču politika', 8.
  • Referāts 'Preču politika', 9.
  • Referāts 'Preču politika', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Prece    1
  Preču politika    2
  Preču attīstības stratēģija    3
  Preču plānošana    5
  Secinājumi    8
  Izmantotā literatūra    9
Darba fragmentsAizvērt

Prece – viss, kas spēj apmierināt vajadzību vai prasību, un kas tiek piedāvāta tirgum ar mērķi pievērst uzmanību, lai iegādātos un izmantotu vai patērētu to. Tā var būt objekti, pakalpojumi, personas, organizācijas un idejas.
Mums jādomā par produktu trijos līmeņos: produkta būtība, taustāmais produkts un papildu produkts. Pamatlīmenis ir galvenais labums, kurš savā būtība ir tas, ko pircējs reāli nopērk. Ir lietderīgi domāt par produktu tikai kā par mehānismu, kura labumus pircējs saņem to pieprasot.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants