Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.03.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Biznesa ētika un kultūra', 1.
  • Referāts 'Biznesa ētika un kultūra', 2.
  • Referāts 'Biznesa ētika un kultūra', 3.
  • Referāts 'Biznesa ētika un kultūra', 4.
  • Referāts 'Biznesa ētika un kultūra', 5.
  • Referāts 'Biznesa ētika un kultūra', 6.
  • Referāts 'Biznesa ētika un kultūra', 7.
  • Referāts 'Biznesa ētika un kultūra', 8.
  • Referāts 'Biznesa ētika un kultūra', 9.
  • Referāts 'Biznesa ētika un kultūra', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma kultūra    3
2.  Biznesa ētika    4
2.1.  Uzņēmējdarbības ētikas nepieciešamība    6
2.2.  ISO standartu ieviešana    7
2.3.  Uzņēmējdarbības ētikas ieviešana Latvijā    7
3.  Uzņēmējdarbības ētikas standartu ieviešana    8
  Secinājumi    9
  Izmantotās literatūras saraksts    10
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmumā jeb biznesa kultūru nosaka tajā pastāvošo uzskatu, vērtību un sociālo normu kopums, to izpausme strādājošo rīcībā un uzvedībā, uzņēmuma iekšējās attiecības un attiecībās ar sabiedrību, klientiem, patērētājiem. Par uzņēmuma kultūru liecina gan tas, kā iekārtots birojs un darba telpas, kā uzņēmumā cilvēki ģērbjas un uzrunā cits citu, kā izturas pret patērētājiem, piegādātājiem un cits pret citu, gan arī tas, kā tiek nodrošināta cilvēku atpūta, kādi ir darbinieki, uzskati par labu dzīvi un pēc kā viņi tiecas. Arī pēc tā, ka uzņēmuma vadītājs liek rakstīt maldinošu sludinājumu, ar kuru viņš gatavojas veidot savus ienākumus, var spriest, kāda ir uzņēmuma kultūra. Par kultūru liecina viss, sākot no lēmuma pieņemšanas un beidzot ar tā realizēšanu. Uzņēmuma kultūru atklāj arī apspriedes, uz kurām pulcējas dažāda līmeņa vadītāji un speciālisti, un jautājumi, kurus apspriež sanāksmēs. Kultūras izpausme ir pat tas, kā apspriedes laikā sēž tās dalībnieki. Ir uzņēmumi, kuros dalībnieki apspriedes laikā sēž pie gara galda. Tā galā ir vadītājs, bet viņam blakus atrodas tuvākie palīgi.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants