Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 1.
  • Prakses atskaite 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 2.
  • Prakses atskaite 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 3.
  • Prakses atskaite 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 4.
  • Prakses atskaite 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 5.
  • Prakses atskaite 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 6.
  • Prakses atskaite 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 7.
  • Prakses atskaite 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 8.
  • Prakses atskaite 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 9.
  • Prakses atskaite 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 10.
  • Prakses atskaite 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 11.
  • Prakses atskaite 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 12.
  • Prakses atskaite 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 13.
  • Prakses atskaite 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 14.
  • Prakses atskaite 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 15.
  • Prakses atskaite 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 16.
  • Prakses atskaite 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 17.
  • Prakses atskaite 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 18.
  • Prakses atskaite 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 19.
Darba fragmentsAizvērt

5.Situāciju pedagoģiskā analīze
Situācijas apraksts
Veidojot no plastilīna lāci, Ksenijai neizdodas izveidot lāča sejiņu, galviņu, nepadodas griešana ar plastilīna nazi. Ksenija sāk dusmoties pati uz sevi un atsakās turpināt darbiņu

Skolotāja darbība
Skolotāja palīdz Ksenijai izveidot lāča purniņu parādot kā to vieglāk izdarīt, kad Ksenija atkārtoti veic šo darbu skolotāja uzslavē, ka sanāk ļoti labi

Darbības teorētiskā analīze
R.Baltušīte atzinusi, ka ikvienu bērnu vajag motivēt darbībai. Motīvi nodrošina iespēju pārvarēt grūtības, rosina izziņas aktivitāti un iniciatīvu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants