Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.01.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Pirmsskolas vecumposma bērnu attīstības raksturojums', 1.
  • Referāts 'Pirmsskolas vecumposma bērnu attīstības raksturojums', 2.
  • Referāts 'Pirmsskolas vecumposma bērnu attīstības raksturojums', 3.
  • Referāts 'Pirmsskolas vecumposma bērnu attīstības raksturojums', 4.
  • Referāts 'Pirmsskolas vecumposma bērnu attīstības raksturojums', 5.
  • Referāts 'Pirmsskolas vecumposma bērnu attīstības raksturojums', 6.
  • Referāts 'Pirmsskolas vecumposma bērnu attīstības raksturojums', 7.
  • Referāts 'Pirmsskolas vecumposma bērnu attīstības raksturojums', 8.
  • Referāts 'Pirmsskolas vecumposma bērnu attīstības raksturojums', 9.
  • Referāts 'Pirmsskolas vecumposma bērnu attīstības raksturojums', 10.
  • Referāts 'Pirmsskolas vecumposma bērnu attīstības raksturojums', 11.
  • Referāts 'Pirmsskolas vecumposma bērnu attīstības raksturojums', 12.
  • Referāts 'Pirmsskolas vecumposma bērnu attīstības raksturojums', 13.
  • Referāts 'Pirmsskolas vecumposma bērnu attīstības raksturojums', 14.
  • Referāts 'Pirmsskolas vecumposma bērnu attīstības raksturojums', 15.
  • Referāts 'Pirmsskolas vecumposma bērnu attīstības raksturojums', 16.
  • Referāts 'Pirmsskolas vecumposma bērnu attīstības raksturojums', 17.
  • Referāts 'Pirmsskolas vecumposma bērnu attīstības raksturojums', 18.
  • Referāts 'Pirmsskolas vecumposma bērnu attīstības raksturojums', 19.
  • Referāts 'Pirmsskolas vecumposma bērnu attīstības raksturojums', 20.
Darba fragmentsAizvērt

4-7 gadi ir pirmsskolas vecumposms, tā raksturojuma teorijas ir dažādas un ar saviem vecumposma apzīmējumiem. Pazīstamākie to veidotāji ir Ē.Eriksons, Ž.Piažē, M.Montosori u.c.
Šajā vecumposmā vadošā loma ir rotaļai, kura ir virzīta uz attiecību izzināšanu. Attīstās psihes sfēras kā vajadzību un motīvu sfēra. Veidojas kognitīvie jeb uzziņas procesi, “ES” tēls. Saskarsmei ar vecākiem, pieaugušajiem, vienaudžiem ir liela loma bērna personības attīstībā. To visu apvieno audzināšana. Savukārt audzināšanu aplūkojam kā mijiedarbību starp pieaugušo un bērnu, kas notiek sociālā vidē. Bērna un vides mijiedarbības centrā atrodas bērns kā personība kopveselumā. Bērns dzīvo mikrovidē – ģimenē un bērnudārzā. Tā ir mācīšanas vide, kuru veido cilvēki, lietas, daba, fiziskā vide, audzināšanas līdzekļi.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants