Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.07.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Cenu veidošanas stratēģijas uzņēmumā SIA "Omniva"', 1.
  • Referāts 'Cenu veidošanas stratēģijas uzņēmumā SIA "Omniva"', 2.
  • Referāts 'Cenu veidošanas stratēģijas uzņēmumā SIA "Omniva"', 3.
  • Referāts 'Cenu veidošanas stratēģijas uzņēmumā SIA "Omniva"', 4.
  • Referāts 'Cenu veidošanas stratēģijas uzņēmumā SIA "Omniva"', 5.
  • Referāts 'Cenu veidošanas stratēģijas uzņēmumā SIA "Omniva"', 6.
  • Referāts 'Cenu veidošanas stratēģijas uzņēmumā SIA "Omniva"', 7.
  • Referāts 'Cenu veidošanas stratēģijas uzņēmumā SIA "Omniva"', 8.
  • Referāts 'Cenu veidošanas stratēģijas uzņēmumā SIA "Omniva"', 9.
  • Referāts 'Cenu veidošanas stratēģijas uzņēmumā SIA "Omniva"', 10.
  • Referāts 'Cenu veidošanas stratēģijas uzņēmumā SIA "Omniva"', 11.
  • Referāts 'Cenu veidošanas stratēģijas uzņēmumā SIA "Omniva"', 12.
  • Referāts 'Cenu veidošanas stratēģijas uzņēmumā SIA "Omniva"', 13.
  • Referāts 'Cenu veidošanas stratēģijas uzņēmumā SIA "Omniva"', 14.
  • Referāts 'Cenu veidošanas stratēģijas uzņēmumā SIA "Omniva"', 15.
  • Referāts 'Cenu veidošanas stratēģijas uzņēmumā SIA "Omniva"', 16.
  • Referāts 'Cenu veidošanas stratēģijas uzņēmumā SIA "Omniva"', 17.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Cenu veidošanas stratēģijas    3
1.1.  Jauno produktu cenas veidošanas stratēģija    3
1.2.  Produkta sortimenta cenas veidošanas stratēģija    4
1.3.  Stratēģija cenas piemērošanai tirgum    5
2.  Cenu veidošanas stratēģija uzņēmumā SIA Omniva    7
2.1.  Omniva darbība un vēsture    7
2.2.  Omniva pakalpojumu analīze atbilstoši cenu veidošanas stratēģijām    7
  Secinājumi    13
  Izmantotā literatūra un avoti    14
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Dotajā brīdī SIA Omniva neizmanto jaunu produktu cenu veidošanas stratēģijas, jo tirgū nepiedāvā jaunu produktu-oriģinālu un modificētu un/vai uzlabotu jaunu produktu.
2. No cenu veidošanas stratēģijas produktu sortimentam uzņēmums izmanto cenas veidošanu produkta sortimenta līnijas ietvaros – SIA Omniva ir pieejami 5 pakalpojumu veidi (Pakomāta pakalpojums , Pakomāts – Kurjers, Kurjers – Pakomāts, Pakomāts – no šķirošanas centra, Kurjerpakalpojums), kā arī dažādi izmēri (S, M, L un XL) pakomātu pakalpojumiem.
3. No produktu sortimentu stratēģijas cena tiek veidota arī papildpakalpojumiem. Privātiem klientiem tiek piedāvāti tādi pakalpojumi kā riska mazināšana (trausliem produktiem), piegādes statusa informācija, ka arī bezmaksas pakalpojums – papildus info. Savukārt biznesa klientiem papildpakalpojumu klāsts ir plašāks – ir iespēja produktu piegādāt tajā pašā dienā, apdrošināt produktu, kā arī veikt pēcapmaksu.
4. Cenu atlaides izmantošana no stratēģijas cenu piemērošanai tirgum tiek izmantota vienā gadījumā - kad biznesa klienti vēlas izmantot arī Omniva finanšu pamatpakalpojumu - rēķinu apstrādes pakalpojumus. Šajā gadījumā cenas ir diferencētas atkarībā no rēķinu daudzuma mēnesī, kur attiecīgi palielinoties šim daudzumam, cena kļūst izdevīgāka.
5. Cenu diferenciācija tiek pielietota pircēju kategorijām – privātiem un biznesa klientiem. To arī pielieto produkta īpatnībām, kur atkarībā pakomāta sūtījuma izmēra tiek noteikta atšķirīga cena. Kā arī cena ir atkarīga no produkta izplatīšanas veida – tā tiek noteikta abiem segmentiem atšķirīgi atkarībā no pakalpojuma piegādes veida – vai tas ir pakomāts, kurjers, vai arī kombinēts piegādes veids.

Atlants