Vērtējums:
Publicēts: 06.05.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Datorātrrakstīšana', 1.
  • Referāts 'Datorātrrakstīšana', 2.
  • Referāts 'Datorātrrakstīšana', 3.
  • Referāts 'Datorātrrakstīšana', 4.
  • Referāts 'Datorātrrakstīšana', 5.
  • Referāts 'Datorātrrakstīšana', 6.
  • Referāts 'Datorātrrakstīšana', 7.
  • Referāts 'Datorātrrakstīšana', 8.
  • Referāts 'Datorātrrakstīšana', 9.
  • Referāts 'Datorātrrakstīšana', 10.
  • Referāts 'Datorātrrakstīšana', 11.
  • Referāts 'Datorātrrakstīšana', 12.
  • Referāts 'Datorātrrakstīšana', 13.
  • Referāts 'Datorātrrakstīšana', 14.
  • Referāts 'Datorātrrakstīšana', 15.
  • Referāts 'Datorātrrakstīšana', 16.
  • Referāts 'Datorātrrakstīšana', 17.
  • Referāts 'Datorātrrakstīšana', 18.
  • Referāts 'Datorātrrakstīšana', 19.
  • Referāts 'Datorātrrakstīšana', 20.
  • Referāts 'Datorātrrakstīšana', 21.
  • Referāts 'Datorātrrakstīšana', 22.
  • Referāts 'Datorātrrakstīšana', 23.
  • Referāts 'Datorātrrakstīšana', 24.
  • Referāts 'Datorātrrakstīšana', 25.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Datorātrrakstīšana    6
1.1.  Tastatūras lietošana    6
1.2.  Tastatūras vēsture    6
1.2.1.  Tastatūras taustiņi    7
1.3.  Kas ir datorātrrakstīšana    7
2.  Datu ievades tehnikas    9
2.1.  Teksta ievadīšanas metodes    9
2.2.  Kā iemācīties    9
2.3.  Trenažieri    10
2.4.  Trenažieru apraksts    11
2.5.  Aptaujas apkopojums    11
3.  Nobeigums    17
4.  Informācijas avoti    18
Darba fragmentsAizvērt

3. Nobeigums
Tā kā pašam ir interesanti uzzināt kaut ko jaunu, strādājot ar šo darbu, es uzzināju dažādas teksta ievades veidus, kādas bija pirmās tastatūras, kādi trenažieri pastāv, cik spējīgi ir dažādi cilvēki. Bija izstrādāta anketa kura satur 10 jautājumus. Aptauja parādīja, ka lielākā aptaujāto respondentu daļa bieži ievada tekstu datorā un ir apguvuši dažādas ātrrakstīšanas metodes. Tās veiksmīgi pielieto, gan darbam, gan izklaidei. Respondenti atzīmē, ka apgūstot visdažādākās metodes, var krietni ietaupīt laiku.
Lai popularizēt datorātrrakstīšanu, būs organizēts konkurss skolā. Tehnoloģijas nedēļās laikā, norisināsies nodarbības, lai attīstīt skolēnu prasmes datorātrrakstīšanā.
Darba uzdevumi tika izpildīti, es pilnveidoju aklo metodi, attīstīju savas prasmes ievadīt tekstu angļu un latviešu valodā.
Mans mērķis izpētīt ātra datorraksta metodes un analizēt esošo situāciju skolēnu vidū ir sasniegts.
Izvirzītā hipotēze – mūsdienās ir viss nepieciešamais, lai patstāvīgi apgūtu ātrrakstīšanu, balstoties uz maniem pētījumiem tiek apstiprināta.
Secinu, ka
1. Ātra teksta ievade dod priekšrokas, piemēram, laika taupīšana, priekšroka darba tirgū.
2. Pašlaik ir pieejams viss nepieciešamais, lai apgūtu datorātrrakstīšanu, bet netiek izmantots pilnīgi. Trenažieri pastāv kā online versijas, tā ir programmu veidā.
3. Pēc savas pieredzes varu secināt, ka apmācības laiks ir atkarīgs no paša cilvēka, no viņa spējām, pacietības, paša gribas.
4. Mūsu valstī vairāk pienākas ievadīt tekstu valsts valodā.
5. Aklo metodi var apgūt ikviens.

Atlants