Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.05.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Uzņēmuma "Dzintars" konkurences analīze', 1.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Dzintars" konkurences analīze', 2.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Dzintars" konkurences analīze', 3.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Dzintars" konkurences analīze', 4.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Dzintars" konkurences analīze', 5.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Dzintars" konkurences analīze', 6.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Dzintars" konkurences analīze', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Vajadzību un vēlmju konkurence
Cilvēki konkrētā brīdī no iespējamiem rīcības variantiem izvēlas to, ko viņi vēlas darīt. Šajā gadījumā pircēji grib iegādāties „Dzintars” produkciju, lai apmierinātu savas vajadzības:
kopt savu ķermeni un izskatīties vienmēr labi;
saglabātu savu jaunību un skaistumu;
vai arī nopirkt kādam dāvanu.

Vispārējā jeb funkcionālā konkurence
Savstarpēji konkurē iespējamie vajadzības apmierināšanas veidi, ar vajadzībai atbilstošajām funkcijām. Patērētāji ķermeņa kopšanai var lietot dažādu produkciju, piemērām, losjonus, krēmus, balzāmus, skrubjus, pieniņus utt. Tātad pastāv plašas iespējas izvēlēties piemērotus kopšanas līdzekļus.

Produktu veidu konkurence
Cilvēks izvēlas starp viena piedāvājuma dažādiem veidiem. Konkrētajā gadījumā patērētāji izvēlas kosmētiku un parfimēriju no dažādām sērijām. Piemērām, „Dzintars” ražo tādas sērijas kā „Koķete”, „АRТ Lucky Number”, „Mīts”, „Wind”, „Hit” u.c. Turklāt smaržām katrā sērijā ir dažāds iepakojums un aromāts. Tātad viss parfimērijas sortiments konkurē savā starpā. Tā notiek arī ar ķermeņa kopšanas līdzekļiem. Piemēram, „Dzintara” barojoši roku krēmi “KREDO Lux new” un „Fito”, kuriem ir vienlīdzīga iedarbība, taču pircējām jāizvēlas kuru produktu nopirkt.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants