Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.11.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Kampaņu specifika', 1.
  • Referāts 'Kampaņu specifika', 2.
  • Referāts 'Kampaņu specifika', 3.
  • Referāts 'Kampaņu specifika', 4.
  • Referāts 'Kampaņu specifika', 5.
  • Referāts 'Kampaņu specifika', 6.
  • Referāts 'Kampaņu specifika', 7.
  • Referāts 'Kampaņu specifika', 8.
  • Referāts 'Kampaņu specifika', 9.
  • Referāts 'Kampaņu specifika', 10.
  • Referāts 'Kampaņu specifika', 11.
  • Referāts 'Kampaņu specifika', 12.
  • Referāts 'Kampaņu specifika', 13.
Darba fragmentsAizvērt


Kampaņas definīcija

Dažādi autori uzsver mazliet atšķirīgas kampaņas definīcijas. Piemēram, Svešvārdu vārdnīcā kampaņa ir definēta kā kādā laika posmā veikta organizēta darbība ar sabiedriski politiskiem mērķiem (Svešvārdu vārdnīca, 1999:334).
Kampaņa ir skaidrota arī kā stratēģiski un rūpīgi izplānots dizains vēstījumu nosūtīšanai konkrētai mērķauditorijai noteiktā laika posmā, lai iegūtu pozitīvu vai negatīvu atbildes reakciju (Moffit, 1999, citēts pēc Baldwin et al., 2004:315).
Kampaņa var būt arī kā plānoti, mērķtiecīgi centieni, lai sasniegtu izvirzīto mērķi vai noteiktu galvenos mērķus tālākai ilgtermiņa organizācijas darbībai (Newsom et al., 2000:434).

Kampaņu veidi

Galvenie kampaņu veidi ir komerciālā (reklāmas) kampaņa, politiskā kampaņa un sociālā kampaņa (Moffit, 1999:29).
Reklāmas kampaņa ir kampaņa, kas tiek veidota tirgus paplašināšanas un izpētes veikšanai. Tās primārais mērķis ir pārdot kādu noteiktu produktu, tādēļ specializējas biznesa komunikācijas veidošanā. Šī komunikācija ir tendēta uz to, lai šis vēstījums sasniegtu potenciālo pircēju vai klientu un pamudinātu viņu reklamēto produktu iegādāties (Baldwin et al., 2004:317).…

Autora komentārsAtvērt
Atlants