Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.06.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Reklāma un noieta stimulēšana SIA "Creditreform" Latvijā', 1.
  • Prezentācija 'Reklāma un noieta stimulēšana SIA "Creditreform" Latvijā', 2.
  • Prezentācija 'Reklāma un noieta stimulēšana SIA "Creditreform" Latvijā', 3.
  • Prezentācija 'Reklāma un noieta stimulēšana SIA "Creditreform" Latvijā', 4.
  • Prezentācija 'Reklāma un noieta stimulēšana SIA "Creditreform" Latvijā', 5.
  • Prezentācija 'Reklāma un noieta stimulēšana SIA "Creditreform" Latvijā', 6.
  • Prezentācija 'Reklāma un noieta stimulēšana SIA "Creditreform" Latvijā', 7.
  • Prezentācija 'Reklāma un noieta stimulēšana SIA "Creditreform" Latvijā', 8.
  • Prezentācija 'Reklāma un noieta stimulēšana SIA "Creditreform" Latvijā', 9.
  • Prezentācija 'Reklāma un noieta stimulēšana SIA "Creditreform" Latvijā', 10.
  • Prezentācija 'Reklāma un noieta stimulēšana SIA "Creditreform" Latvijā', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas mērķi
Informēt potenciālos klientus par esošajiem kredītinformācijas produktiem un inkaso pakalpojumiem;
Atgādināt esošajiem klientiem un zinātājiem par pakalpojumu specifiku un papildus ieguvumiem.

Reklāma (Informācijas produktiem)
Pēc reklāmas veida – patērētāju reklāma
Reklāmas līdzekļi ir reklāmas bukleti, informējoši e-maili, reklāmas baneri interneta portālos un reklāma presē.
Reklāma masu medijos sastāv no informācijas par produktiem, uzņēmuma zīmola un saukļa.

Autora komentārsAtvērt
Atlants