Vērtējums:
Publicēts: 15.05.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Reklāmas psiholoģiskās funkcijas', 1.
  • Eseja 'Reklāmas psiholoģiskās funkcijas', 2.
  • Eseja 'Reklāmas psiholoģiskās funkcijas', 3.
  • Eseja 'Reklāmas psiholoģiskās funkcijas', 4.
  • Eseja 'Reklāmas psiholoģiskās funkcijas', 5.
  • Eseja 'Reklāmas psiholoģiskās funkcijas', 6.
  • Eseja 'Reklāmas psiholoģiskās funkcijas', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Sieviešu auditorijai neder tik vienkāršotas reklāmu shēmas, ar kurām apstrādā vīriešus. Ja TV reklāmā parādīs tikai pliku veci, sievietes “neuzķersies”. Reklāmā jāiestrādā vesela gamma patīkamu sajūtu. Tur jāparādās vīriešiem, kas ir uzmanīgi pret sieviešu vēlmēm, ar augstu pirktspēju un sociālo statusu – vīriešiem, no kuriem sieviete gribētu bērnu. Viņiem jābūt arī seksuāli pievilcīgiem. Te vietā joks, ka seksuāli vispievilcīgākie ir veci, resni un plikpauraini miljonāri, jo praksē taču viņi pie sievietēm gūst lielus panākumus. Runājot nopietni, reklāmas vēstij jābūt aptuveni šādai: kad sieviete uzvilks šīs satriecošās zeķbikses, visi Antonio Banderasi, Roberti Patinsoni un Bredi Piti dosies ar viņu līdz pasaules malai!
Tomēr daudzi mūsdienu domātāji uzsver, ka manipulēšana ar sabiedrību un tās vadīšana ir nepieciešams process, jo bez tā daudzi justos bezpalīdzīgi un nezinātu, kā dzīvot. Daudzi nemaz nezina, kas viņi ir un ko grib, bet mediji viņiem to pasaka priekšā, turklāt vēl sniedz padomus, kā sasniegt to, ko viņi grib. Ļaudīm tiek doti gatavi dzīves šabloni, stingri uzskatu un spriedumu rāmji, kuros cilvēki jūtas droši un pasargāti. Un cilvēku apziņa lielākoties tiek ietekmēta ar stereotipiem, kas ir vispārpieņemti uzskati, nevis gūti no pašu pieredzes.

Atlants