Vērtējums:
Publicēts: 28.03.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'SIA "Liepkalni" maizes un konditorejas ražošanas uzņēmuma tirgus izpēte', 1.
  • Referāts 'SIA "Liepkalni" maizes un konditorejas ražošanas uzņēmuma tirgus izpēte', 2.
  • Referāts 'SIA "Liepkalni" maizes un konditorejas ražošanas uzņēmuma tirgus izpēte', 3.
  • Referāts 'SIA "Liepkalni" maizes un konditorejas ražošanas uzņēmuma tirgus izpēte', 4.
  • Referāts 'SIA "Liepkalni" maizes un konditorejas ražošanas uzņēmuma tirgus izpēte', 5.
  • Referāts 'SIA "Liepkalni" maizes un konditorejas ražošanas uzņēmuma tirgus izpēte', 6.
  • Referāts 'SIA "Liepkalni" maizes un konditorejas ražošanas uzņēmuma tirgus izpēte', 7.
  • Referāts 'SIA "Liepkalni" maizes un konditorejas ražošanas uzņēmuma tirgus izpēte', 8.
  • Referāts 'SIA "Liepkalni" maizes un konditorejas ražošanas uzņēmuma tirgus izpēte', 9.
  • Referāts 'SIA "Liepkalni" maizes un konditorejas ražošanas uzņēmuma tirgus izpēte', 10.
  • Referāts 'SIA "Liepkalni" maizes un konditorejas ražošanas uzņēmuma tirgus izpēte', 11.
  • Referāts 'SIA "Liepkalni" maizes un konditorejas ražošanas uzņēmuma tirgus izpēte', 12.
  • Referāts 'SIA "Liepkalni" maizes un konditorejas ražošanas uzņēmuma tirgus izpēte', 13.
  • Referāts 'SIA "Liepkalni" maizes un konditorejas ražošanas uzņēmuma tirgus izpēte', 14.
  • Referāts 'SIA "Liepkalni" maizes un konditorejas ražošanas uzņēmuma tirgus izpēte', 15.
  • Referāts 'SIA "Liepkalni" maizes un konditorejas ražošanas uzņēmuma tirgus izpēte', 16.
  • Referāts 'SIA "Liepkalni" maizes un konditorejas ražošanas uzņēmuma tirgus izpēte', 17.
  • Referāts 'SIA "Liepkalni" maizes un konditorejas ražošanas uzņēmuma tirgus izpēte', 18.
  • Referāts 'SIA "Liepkalni" maizes un konditorejas ražošanas uzņēmuma tirgus izpēte', 19.
  • Referāts 'SIA "Liepkalni" maizes un konditorejas ražošanas uzņēmuma tirgus izpēte', 20.
  • Referāts 'SIA "Liepkalni" maizes un konditorejas ražošanas uzņēmuma tirgus izpēte', 21.
  • Referāts 'SIA "Liepkalni" maizes un konditorejas ražošanas uzņēmuma tirgus izpēte', 22.
  • Referāts 'SIA "Liepkalni" maizes un konditorejas ražošanas uzņēmuma tirgus izpēte', 23.
  • Referāts 'SIA "Liepkalni" maizes un konditorejas ražošanas uzņēmuma tirgus izpēte', 24.
  • Referāts 'SIA "Liepkalni" maizes un konditorejas ražošanas uzņēmuma tirgus izpēte', 25.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Īss apraksts    4
1.1.  Darba aktualitāte    4
1.2.  Ierobežojumi    4
2.  Uzņēmuma apraksts    5
3.  Mārketinga makrovide    7
3.1.  Sociālekonomiskie un demogrāfiskie faktori    7
3.2.  Kultūras un izglītības faktori    9
3.3.  Apkārtējās vides (dabas) faktori    10
3.4.  Politiskie, tiesiskie faktori    11
3.5.  Tehniskie un tehnoloģiskie faktori    11
4.  Mārketinga mikrovide    13
4.1.  Pircēji jeb patērētāji    13
4.2.  Konkurenti    14
4.3.  Piegādātāji    14
4.4.  Starpnieki tirgū    15
5.  SVID analīze    17
5.1.  Iespējas    18
5.2.  Draudi    18
5.3.  Stiprās puses    18
5.4.  Vājās puses    19
  Secinājumi un priekšlikumi    20
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    21
Darba fragmentsAizvērt

5.4. Vājās puses
Pie uzņēmuma vājajām pusēm var nosaukt darbinieku fizisko noslogojumu, tas ir roku darbs, kas sākas ļoti agri no rīta, lai produkcija būtu gatava ar veikala atvēršanu. Darbinieku veselības problēmas var ļoti ietekmēt uzņēmuma darbību, jo kvalificētu darbinieku ir maz, tāpēc ka darbam ir nepieciešamas zināšanas. Jaunos darbiniekus ir speciāli jāapmāca lai tie atbilstoši un kvalitatīvi veiktu savus pienākumus.
Uzņēmuma produkcijai ir samērā augstas cenas, kas mūsdienās ir ļoti svarīgs faktors, jo ne visi cilvēki var atļauties pirkt tieši dārgāko, bet kvalitatīvāko produktu. Un tendence tirgū ir cenu palielināšanās.

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Ir liels konkurentu skaits, jo produkcija pieder pie patēriņa precēm.
2. Uzņēmumam ir savi stabili izejvielu piegādātāji.
3. Ražošanas procesā tiek izmantots roku darbs, saglabājot senās vērtības.
4. Uzņēmuma veikali atrodas ģeogrāfiski izdevīgās vietās.
5. Uzņēmums pamazām paplašinās.
6. SIA “Liepkalni” – stabils tirgū ar savu finansiālo stāvokli.
7. Stabili sadarbības partneri.
8. Produkcija vienmēr būs pieprasīta.
Priekšlikumi:
1. Piesaistīt investorus jaunu uzņēmuma filiāļu atvēršanai tepat Latvijā, kā arī blakus valstīs.
2. Izvietot vairāk reklāmas piemēram sociālajos tīklos.
3. Paralēli roku darbam izmantot arī tehnoloģijas darba paātrināšanai.
4. Piesaistīt ES fondu līdzekļus.

Autora komentārsAtvērt
Atlants