Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.06.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Prezentācija 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 1.
  • Prezentācija 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 2.
  • Prezentācija 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 3.
  • Prezentācija 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 4.
  • Prezentācija 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 5.
  • Prezentācija 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 6.
  • Prezentācija 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 7.
  • Prezentācija 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 8.
  • Prezentācija 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 9.
  • Prezentācija 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 10.
  • Prezentācija 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 11.
  • Prezentācija 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 12.
  • Prezentācija 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 13.
  • Prezentācija 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 14.
  • Prezentācija 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 15.
  • Prezentācija 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 16.
  • Prezentācija 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 17.
  • Prezentācija 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 18.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
  SIA “Rīgas Piensaimnieks” īss apskats   
  “Rīgas Piensaimnieks” produkcija   
  Ārējā mikrovide   
  Makrovide   
  SIA “Rīgas Piensaimnieks” SWOT analīze   
  Uzņēmuma veiksmes atslēga   
  “Rīgas Piensaimnieka” galvenās atšķirības no konkurentiem   
  Uzņēmuma misija   
  Uzņēmuma mērķi   
  Uzņēmuma stratēģija   
  Secinājumi   
Darba fragmentsAizvērt

Priekšlikumi
Turpināt lutināt pircējus ar jauniem, inovatīviem produktiem.
Atbalstīt savu produkciju, tā skaitā jaunumus ar apjomīgo reklāmas kampaņu – reklāma, loterijas, degustācijas, kā arī pasākumu sponsorēšana.
Izstrādāt jauno produktu sēriju, kas varētu pozicionēties kā ģimenes taupīga produkcija (ģimenes pakas)
Neekonomēt uz kvalitātes, lai nezaudētu reputāciju klientu vidū.
Būt elastīgam – ātri reaģēt uz notikumiem valstī, labi pārzināt konkurentus.
Paplašināt piena produktu un skāba krējuma sortimenta daudzumu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants