Vērtējums:
Publicēts: 01.10.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Prezentācija 'SVID analīze par uzņēmumu "Pilsburgers"', 1.
  • Prezentācija 'SVID analīze par uzņēmumu "Pilsburgers"', 2.
  • Prezentācija 'SVID analīze par uzņēmumu "Pilsburgers"', 3.
  • Prezentācija 'SVID analīze par uzņēmumu "Pilsburgers"', 4.
  • Prezentācija 'SVID analīze par uzņēmumu "Pilsburgers"', 5.
  • Prezentācija 'SVID analīze par uzņēmumu "Pilsburgers"', 6.
  • Prezentācija 'SVID analīze par uzņēmumu "Pilsburgers"', 7.
  • Prezentācija 'SVID analīze par uzņēmumu "Pilsburgers"', 8.
Darba fragmentsAizvērt

ANALĪZE
1. Pilnveidojot interneta mārketingu(twitter, instagram, u.c.) iespējams veicināt zīmola atpazīstamību tirgū.
2. Pilnveidojot telpu dizainu, nelielās telpas optimizējot, var iegūt papildus vietas galdiņiem.
3. Svaigas, uz vietas, pagatavotas maltītes ir veids kā piesaistīt konkurentu klientus.
4. Attīstoties Salaspils novadam, piegādi mājās nepieciešams nodrošināt visā reģionā, ne tikai pilsētā.

5. Pēc interneta mārketinga nostiprināšanas, ir nepieciešama laba reklāma.
6. Konkurenti ar bezmaksas kuponiem piedāvā atlaides, kas ietekmē konkurēt spējīgu cenu produkcijai. Atlaižu kuponi pastkastītēs, ne tikai piedāvā zemāku cenu, bet ir arī laba pašreklāma.
7. Uzņēmumam nākotnes perspektīvā jādomā par savu telpu iegādi, vai arī īres līgums jāslēdz uz vairākiem gadiem.
8. Izstrādājot ēdienkarti ar produkcijas attēliem un to aprakstiem, pastāv lielāka iespēja atrast potenciālo pircēju, jo cilvēks “ēd ar acīm”. Jo labāk izskatīsies piedāvātais produkts, jo lielāka iespēja, ka to iegādāsies arī tie, kas ikdienā no šādas produkcijas mēģina atturēties.

Autora komentārsAtvērt
Atlants