-
Tirdzniecības un ražošanas uzņēmuma darbības pilnveidošanas projekts
Diplomdarbs75 Ekonomika, Mārketings, reklāma, Uzņēmējdarbība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 9 | |
1.1. | SVID analīze | 11 |
1.2. | Tirgus analīze | 18 |
1.3. | Konkurentu analīze | 22 |
2.1. | Grāmatvedības uzsakites pilnveidošana | 29 |
2.2. | Mārketingu pasākumu plāns | 37 |
2.3. | Produkcijas eksporta ieviešana | 46 |
3.1. | Grāmatvedības sistēmas pilnveidošanas modelis | 54 |
3.2. | Akciju sabiedrības peļņas prognozēšana | 58 |
3.3. | Akciju sabiedrības produkcijas uzskaites datu bāze | 61 |
4. | DARBA UN DABAS AIZSARDZĪBAS DAĻA | 65 |
4.1. | Uzņēmuma darba aizsardzības novērtējums | 65 |
4.2. | Darba aizsardzības sistēmas pilnveidošana | 68 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 72 | |
BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS | 75 |
Akciju sabiedrības pamatdarbības sfēra ir pārtikas preču mazumtirdzniecība – pārtikas un nespecializēto preču veikalu tīkls. Pašreiz uzņēmums vēl darbojas sekojošās jomās: pārtikas preču vairumtirdzniecības, maizes un konditorejas izstrādājumu ražošanas un nekustamo īpašumu jomā.
Uzņēmums savu darbību pārtikas tirdzniecībā ir uzsācis pirms 64 gadiem, tas nozīmē, ka ir ieguvis atpazīstamību pārtikas preču tirdzniecībā, kā arī ieguvis ļoti lielu pieredzi, lai nodrošinātu veiksmīgu uzņēmuma darbību, kā arī tālākas pilnveidošanās iespējas.
Pārtikas tirdzniecības tīkla galvenais mērķis ir mūsdienīgi veikali, kas saviem klientiem nodrošina:
augstu klientu apmierinātību;
visu piedāvāto preču pieejamību vienuviet;
plašu veikalu tīklu pārklājumu visā Latvijā.
Pašreiz akciju sabiedrībai reģistrēti 35 pārtikas tirdzniecības tīkla veikali, vairumtirdzniecības bāzes un 5 maizes un konditorejas izstrādājumu ražošanas cehi un 3 kafejnīcas, kas dislocētas Liepājā un apdzīvotās vietās Liepājas rajonā.
Uzņēmumā ir nodarbināti 570 cilvēki, kuri nodrošina sekmīgu uzņēmuma darbību un attīstību. Nodarbināto skaits liecina par to, ka uzņēmums ir nozīmīgs darba devējs Liepājas rajonā.
Diplomprojekta mērķis ir izstrādāt darbības pilnveidošanas plānu akciju sabiedrībai uzlabojot grāmatvedības uzskaites efektivitāti, izvedot mārketinga pasākumu plānu jaunu klientu piesaistei, kā arī analizēt iespēju jaunam produkcijas eksporta tirgum.
Uzņēmumam ir svarīgi attīstīties, lai nodrošinātu savus esošos un jaunos klientus ar augstvērtīgu servisu, kā arī nodrošinātu savus darbiniekus ar darbu un sociālajām garantijām, kā arī, lai sniegtu savu ieguldījumu vispārējā Latvijas ekonomikas attīstībā un iekšzemes kopproduktā.…
Diplomdarbā iekļauta informācija par uzņēmumu, tirgus analīzi, kā arī izstrādāti trīs veidi kā uzlabot uzņēmuma darbību. Sniegsts ieskats arī darba aizsardzībā. Veikti dažādi aprēķini.