Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.05.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja '"Jacobs Kronung" produkta reklāmas analīze', 1.
  • Eseja '"Jacobs Kronung" produkta reklāmas analīze', 2.
  • Eseja '"Jacobs Kronung" produkta reklāmas analīze', 3.
  • Eseja '"Jacobs Kronung" produkta reklāmas analīze', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Jacobs Kronung jau ir pazīstams produkts Baltijas valstīs, arī Latvijā. Šī reklāmām informē par tirgū sastopam kafiju, pārliecina par tās vērtībām, tendējot tomēr vairāk uz patērētājsabiedrību, lai mainītu viņa uzskatus un paradumus, lai pircējs izvēlētos tieši Jacobs Kronung produkciju.
Šī Kraffoods firma atgādina par sevi ar reklāmas palīdzību, sadarbojoties ar dažādiem medijiem. TV ir viens no visefektīvākajiem medijiem. Tam piemīt ļoti plaša un daudzveidīga auditorija, kā arī ļoti liela ietekme uz iedzīvotājiem. Cilvēki labprāt sevi idenficē ar reklāmas tēlu, ar reklāmas tekstu kopumā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants