Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu metožu pielietošana', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu metožu pielietošana', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu metožu pielietošana', 3.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu metožu pielietošana', 4.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu metožu pielietošana', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmējdarbības mainīgajā vidē pastāv dažādi faktori, kas nosaka uzņēmuma darbības veiksmīgumu vai neveiksmīgumu. Ja šie faktori un ar tiem saistītie riski un iespējas nav pilnvērtīgi izanalizētas, uzņēmumam ir krietni grūtāk veiksmīgi darboties ilgtermiņā. Šie faktori ietekmē arī uzņēmuma mārketinga darbību, un, lai tie negatīvi neietekmētu uzņēmumu, ar mārketinga pētījumu palīdzību laicīgi jānosaka mārketinga iespējas un problēmas, jānovērtē mārketinga pasākumi un problēmas. Tāpat mārketinga pētījumi sniedz iespēju novērtēt mārketinga rezultātus un, vadoties no vērtējuma, nākotnē pilnveidot mārketinga procesu.
Pēc metodoloģiskā iedalījuma mārketinga pētījumos tiek izmantotas divu veidu mārketinga pētījuma metodes – balstītās uz iztaujāšanu un balstītās uz novērojumiem. Pie pirmās grupas metodēm pieskaitāmās metodes: fokuss- grupa, intervija, aptauja, anketēšana . …

Autora komentārsAtvērt
Atlants