Vērtējums:
Publicēts: 09.03.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Kvalitātes politika "FN-Serviss"', 1.
  • Referāts 'Kvalitātes politika "FN-Serviss"', 2.
  • Referāts 'Kvalitātes politika "FN-Serviss"', 3.
  • Referāts 'Kvalitātes politika "FN-Serviss"', 4.
  • Referāts 'Kvalitātes politika "FN-Serviss"', 5.
  • Referāts 'Kvalitātes politika "FN-Serviss"', 6.
  • Referāts 'Kvalitātes politika "FN-Serviss"', 7.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    2
1.  UZŅĒMUMA KVALITĀTES POLITIKA    3
1.1.  Būt profesionāliem    4
1.2.  Būt pieejamiem visā Latvijā    4
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    5
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    6
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. Uzņēmumam ir ļoti labi strukturēta kvalitātes vadības politika, kas ļauj to vieglāk uztvert
2. Ir noteikti un izvirzīti konkrēti mērķi visās jomās, piemēram, klientu apkalpošana, sadarbība un ražošana
3. Sekojot līdzi uzņēmuma aktivitātēm, ka tiek rīkoti dažādi semināri un apmācības liek noprast, ka uzņēmums ievēro izstrādāto kvalitātes politiku
4. Ir atrunātas arī uzņēmuma plānošanas spējas un darba organizācija, ievērojot precizitāti
5. Uzņēmuma sasniedzamība rada uzticību ne tikai klientiem, bet arī partneriem un ražotājiem
6. Esošā kvalitātes vadība padara uzņēmumu konkurētspējīgu
7. Uzņēmums varētu vēl vairāk definēt atbilstības prasības iesaistītajām pusēm, lai sadarbība būtu vēl efektīvāka

Autora komentārsAtvērt
Atlants