Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.06.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Radošās aktivitātes Camphill kustībā', 1.
  • Referāts 'Radošās aktivitātes Camphill kustībā', 2.
  • Referāts 'Radošās aktivitātes Camphill kustībā', 3.
  • Referāts 'Radošās aktivitātes Camphill kustībā', 4.
  • Referāts 'Radošās aktivitātes Camphill kustībā', 5.
  • Referāts 'Radošās aktivitātes Camphill kustībā', 6.
  • Referāts 'Radošās aktivitātes Camphill kustībā', 7.
  • Referāts 'Radošās aktivitātes Camphill kustībā', 8.
  • Referāts 'Radošās aktivitātes Camphill kustībā', 9.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Kemphill vēsture    5
  „Rožkalni”    5
  Kemphill darbinieki    5
  Radošās aktivitātes Kemphill kustībā    6
  Secinājumi    8
  Komentāri    8
  Izmantotās literatūras saraksts    9
Darba fragmentsAizvērt

Radošās aktivitātes parasti saistās ar darbmācības stundām, bohēmu vai ar terapijas procesu psihiatrijā.
Apskatot ergoterapijas pamatlicēju uzskatus par cilvēku harmonisku dzīves ritmu ievērošanu, kur atpūta un miegs mijas ar aktīvu darbību, var atklāt tiešu saikni ar Camphill kustības darbības principiem- katrs strādā, cik spēj, iesaistās komūnas dzīvē un atpūšas. Radošās aktivitātes ikdienā ieņem būtisku lomu.

Radošas aktivitātes- spēja tuvoties daudzām ikdienas aktivitātēm radoši un izmantot tās kā pašizteiksmes līdzekli.

Pastāv daudzi citi ritmi, kuri jāsaskaņo ar tādiem lielākiem ritmiem kā nakts un diena, gulēšanas un nomoda stundas, izsalkums un tā apmierināšana un, galu galā, lielais četrinieks – darbs, aktivitāte, atpūta un miegs, kurus mūsu organismam jābūt spējīgam līdzsvarot pat grūtībās. Tāpēc kopā ar mūsu pacientiem mēs brīvi sākam ar dabisku, vienkāršu ritmu, sajūtu, ka diena izlietota vienkārši un dabiski, ar aktivitātēm, ar kuru palīdzību var ko sasniegt un sajust gandarījumu.
(A.Meijer – ET filozofija, 1921.g.)…

Autora komentārsAtvērt
Atlants