Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Kampaņas plānošana. Kampaņas stratēģija un taktikas', 1.
  • Konspekts 'Kampaņas plānošana. Kampaņas stratēģija un taktikas', 2.
  • Konspekts 'Kampaņas plānošana. Kampaņas stratēģija un taktikas', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Sabiedrisko attiecību darbinieki un pētnieki ir ziedojuši par maz uzmanības jautājumam, kā atlasīt komunikācijas medijuas sabiedrisko attiecību programmās – šādu apgalvojumu izvirzījuši Švarcs & Glinss (1989), kā arī Van Leuvens (1986).
Daudzus gadus mediju plānošana sabiedriskajās attiecību stratēģijās izmantotas ar mazu tālredzību.
Mediju plānošana ir topošā jaunā specialitāte sabiedriskajās attiecībās, uzskata Kirks Hallahans, un, jāsaka, mediju plāns jau ir pirmais solis šās specialitātes attīstībā.
Arī jaunās tehnoloģijas nodrošinājušas ir daudz vairāk mediju opcijas vēstījumu izdošanai – web, interneta čata istabas, e-mail un listserveri, videoconferences, CD rakstītājus u.c.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants