Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Pārdošanas vadība', 1.
  • Konspekts 'Pārdošanas vadība', 2.
  • Konspekts 'Pārdošanas vadība', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Sadales kanāli iedalās vairākos līmeņos:
1. Nulles līmeņa kanāls, kad ražotājs sniedz pakalpojumu vai preci tieši patērētājam.
2. Vienlīmeņa kanāls, kad ražotājs sniedz pakalpojumu vai preci patērētājam ar viena starpnieka palīdzību.
3. Divlīmeņu kanāls, kad ražotājs sniedz pakalpojumu vai preci patērētājam ar divu starpnieku palīdzību.
4. Trīslīmeņu kanāls, kad ražotājs sniedz pakalpojumu vai preci patērētājam ar trīs starpnieku palīdzību.
Jebkuram uzņēmumam ir svarīgi izkopt pārdošanas mākslu. Pārdošana nav tikai preces pārdošana patērētājam, tā ir vesela sistēma, kura rūpīgi jāizkopj. Uzņēmumam ir jāveido komunikācija ar patērētāju, jāiegūst no patērētāja nepieciešamā informācija. Lai šī sistēma darbotos pilnīgi ir nepieciešams apmācīt savus darbiniekus- pārdevējus, likt viņiem darboties ar pārdošanas sistēmu un pilnveidot to. Ļaut patērētājam saprast, ka tiek veidota komunikācija un uzņēmums vēlas dzirdēt patērētāja vēlmes un viedokļus. Ja uzņēmums ar saviem darbiniekiem darbosies kā komanda, tad drošāks un pārliecinātāks jutīsies patērētājs.

Autora komentārsAtvērt
Atlants