Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Kvantitatīvās metodes. Kolerācijas, regresijas metodes', 1.
  • Konspekts 'Kvantitatīvās metodes. Kolerācijas, regresijas metodes', 2.
  • Konspekts 'Kvantitatīvās metodes. Kolerācijas, regresijas metodes', 3.
  • Konspekts 'Kvantitatīvās metodes. Kolerācijas, regresijas metodes', 4.
  • Konspekts 'Kvantitatīvās metodes. Kolerācijas, regresijas metodes', 5.
Darba fragmentsAizvērt

3.praktiskais darbs, 2.papildvariants
5. Veidojot daudzfaktoru regresijas vienādojumus, manuprāt, jāizmanto faktors "Riekstu cena", kam ir
salīdzinoši augsts absolūtais kolerācijas koeficients, kā arī vertējot šo faktoru no ekonomistu skatapunkta,
tieši cena ir faktors, kas vistiešāk ietekmē pārdošanas apjomu.
Faktoru "IKP" nevar izmantot kopā ar faktoru "Nodarbināto skaits", jo šiem abiem
faktoriem ir pārāk augsts savstarpējais korelācijas koeficients, līdz ar to ir jāizvēlas tikai viens no šiem
faktoriem.
Tā kā faktora "Mēneša vidējā darba alga" kolerācijas koeficients ir salīdzinoši neliels, tad to nebūtu ieteicams
izmantot, jo prognoze sanāktu neprecīza.

Autora komentārsAtvērt
Atlants