Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.04.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 21 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Muzikālo projektu nozīme bērnunamu bērnu socializācijas veicināšanā', 1.
  • Referāts 'Muzikālo projektu nozīme bērnunamu bērnu socializācijas veicināšanā', 2.
  • Referāts 'Muzikālo projektu nozīme bērnunamu bērnu socializācijas veicināšanā', 3.
  • Referāts 'Muzikālo projektu nozīme bērnunamu bērnu socializācijas veicināšanā', 4.
  • Referāts 'Muzikālo projektu nozīme bērnunamu bērnu socializācijas veicināšanā', 5.
  • Referāts 'Muzikālo projektu nozīme bērnunamu bērnu socializācijas veicināšanā', 6.
  • Referāts 'Muzikālo projektu nozīme bērnunamu bērnu socializācijas veicināšanā', 7.
  • Referāts 'Muzikālo projektu nozīme bērnunamu bērnu socializācijas veicināšanā', 8.
  • Referāts 'Muzikālo projektu nozīme bērnunamu bērnu socializācijas veicināšanā', 9.
  • Referāts 'Muzikālo projektu nozīme bērnunamu bērnu socializācijas veicināšanā', 10.
  • Referāts 'Muzikālo projektu nozīme bērnunamu bērnu socializācijas veicināšanā', 11.
  • Referāts 'Muzikālo projektu nozīme bērnunamu bērnu socializācijas veicināšanā', 12.
  • Referāts 'Muzikālo projektu nozīme bērnunamu bērnu socializācijas veicināšanā', 13.
  • Referāts 'Muzikālo projektu nozīme bērnunamu bērnu socializācijas veicināšanā', 14.
  • Referāts 'Muzikālo projektu nozīme bērnunamu bērnu socializācijas veicināšanā', 15.
  • Referāts 'Muzikālo projektu nozīme bērnunamu bērnu socializācijas veicināšanā', 16.
  • Referāts 'Muzikālo projektu nozīme bērnunamu bērnu socializācijas veicināšanā', 17.
  • Referāts 'Muzikālo projektu nozīme bērnunamu bērnu socializācijas veicināšanā', 18.
  • Referāts 'Muzikālo projektu nozīme bērnunamu bērnu socializācijas veicināšanā', 19.
  • Referāts 'Muzikālo projektu nozīme bērnunamu bērnu socializācijas veicināšanā', 20.
  • Referāts 'Muzikālo projektu nozīme bērnunamu bērnu socializācijas veicināšanā', 21.
Darba fragmentsAizvērt

Šodien Latvijā bērnunamos jeb slēgtās valsts iestādēs atrodas gandrīz 5000 bez vecākiem palikušo bērnu, kuriem nepieciešama psihosociālā rehabilitācija. Bērnunamos nodrošināti daļēji labvēlīgi materiālie apstākļi. Veicinot bērnunamos nonākušo bērnu fizisko, intelektuālo attīstību, uzsvars tiek likts uz konkrētu zināšanu, prasmju un iemaņu apgūšanu, nepievēršoties bērnu emocionālās attīstības mērķtiecīgai sekmēšanai.
Emocijas ir saites, kas vieno cilvēku ar apkārtējo pasauli, gan sargājot no bīstamā, gan piesaistot derīgam.
Bērnība cilvēka dzīvē ir periods, kad veidojas tās fundamentālās personības īpašības, kuras nodrošina psiholoģisko stabilitāti, pozitīvu pasaules uztveri, dzīvotspēju un mērķtiecību. Bērna „dvēseles vācelīte” strādā nepārtraukti, un, jo jaunāks viņš ir, jo svarīgāka ietekme ir tam, kas tiek ielikts šajā vācelītē. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants