Vērtējums:
Publicēts: 10.05.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 1.
  • Prakses atskaite 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 2.
  • Prakses atskaite 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 3.
  • Prakses atskaite 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 4.
  • Prakses atskaite 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 5.
  • Prakses atskaite 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 6.
  • Prakses atskaite 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 7.
  • Prakses atskaite 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 8.
  • Prakses atskaite 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 9.
  • Prakses atskaite 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 10.
  • Prakses atskaite 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 11.
  • Prakses atskaite 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 12.
  • Prakses atskaite 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 13.
  • Prakses atskaite 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 14.
  • Prakses atskaite 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 15.
  • Prakses atskaite 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 16.
Darba fragmentsAizvērt

Pirmdiena- 18. janvāris
Tēma: „ Putnu barotava ”
Mērķis: Atpazīt un nosaukt putnus un saprast, kāpēc aukstā laikā putniņiem nepieciešama barotava
Dominante: Zīmēšana
Pakārtotie veidi: Runa, sports
Uzdevumi:
 Uzzīmēt putnu barotavu
 Mācīties nosaukt putnus, kuri dzīvo pie mums
 Savienot priekšmetus ar atbilstošu burtu grozā, izkrāsot
 Izdomāt teikumus ar šiem vārdiem

Dienas gaita un saturs
Rīta cēliens:
uzskate- spēle- putnu loto
skolotāja darbība- skolotāja aicina bērnus spēlēt putnu loto
bērnu darbība- bērni piedalās spēlē
skolotāja un bērna sadarbības analīze- bērniem rodas interese, ko mēs šodien darīsim. Paskaidroju, ka putniņiem zīmēsim barotavu. Vislielāko interesi izrāda Roberts un uzdod dažādus jautājumus skolotājai. Redzu, ka Dāvis nevēlas piedalīties un atļauju viņam likt puzli. Liekam loto un saucam putniņus. Ja bērni kādu nezin nosaukt, tad palīdzu un saucam kopā.
Nodarbība- ievada daļa
Uzskate- Baiba Brice „ Pirkstiņu rotaļas ” 50 lpp
Skolotāja darbība- Mācu bērniem jaunu pirkstiņrotaļu „ Putni ”
Bērnu darbība- Mācās un skaita vārdus
Skolotāja un bērna sadarbības analīze- bērni labprāt mācās vārdus, ja tos izrunāju skaidri, mainot intonāciju un žestus
Galvenā daļa
Uzskate- lapa ar putniem, līme, zīmēšanas lapa, krītiņi, zīmuļi, šķēres, uzzīmēti putni pie sienas
Skolotāja darbība- Mācu bērniem nosaukt uzzīmētus putnus, kuri atrodas grupā pie sienas- balodi, svilpi, ķivuli, žubīti, dzilnīti, sniedzi, zīlīti, vārnu, sīli, žagatu un dzeni. Rādu, kā ar krītiņiem zīmēt barotavu un stāstu, ka šie putniņi darba lapā jāizkrāso un jāizgriež, nenogriežot tiem kājiņas un knābīti. Tad putni jāpielīmē un jāuzzīmē barība.
Bērnu darbība- zīmē barotavu, krāso putniņus un izgriež, pielīmē.

Autora komentārsAtvērt
Atlants