Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.04.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Atpūtas vietas piedāvājums pēc mārketinga 6P', 1.
  • Konspekts 'Atpūtas vietas piedāvājums pēc mārketinga 6P', 2.
  • Konspekts 'Atpūtas vietas piedāvājums pēc mārketinga 6P', 3.
Darba fragmentsAizvērt

1.CILVĒKI UN MĒRĶA TIRGUS:
Vajadzības un vēlmes- vēlme aktīvi atpūsties, būt tuvāk pie dabas un ūdens, iespējas ūdenstūrismam,
Maksātspēja- dažādi līmeņi,
Mērķa tirgus lielums-iespējami dažāda vecuma cilvēki,
Tirgus segmenta daļa-aktīvās atpūtas piekritēji, ģimenes ar bērniem (vairāk pusaudžiem).…

Autora komentārsAtvērt
Atlants