Vērtējums:
Publicēts: 04.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" tēla veidošana', 1.
  • Eseja 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" tēla veidošana', 2.
  • Eseja 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" tēla veidošana', 3.
  • Eseja 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" tēla veidošana', 4.
  • Eseja 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" tēla veidošana', 5.
  • Eseja 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" tēla veidošana', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
• Būdams Latvijas viens no lielākajiem uzņēmumiem AS „Aldaris” aktīvi izmanto visus iespējamos līdzekļus, lai veidotu pozitīvu tēlu sabiedrībā, gan par pašu uzņēmumu, tā darbiniekiem un arī par ražoto produkciju;
• Uzņēmuma tēla veidošanā tiek izmantotas tādas integrētā mārketinga komunikācijas metodes kā : uzņēmuma tēla veidošanas komunikācijas, uzņēmuma tēla reklāma, sabiedriskās saskares un sponsorēšana;
• AS „Aldaris” veicot tēla atpazīstamību un veidojot to pozitīvu neaizmirst parūpēties par patērētāju (degustācijas, akcijas utt), par biznesa partneriem(reklāmas suvenīri, jaunās produkcijas dāvināšana utt), saviem darbiniekiem (darba apģērbs, darba automašīna, publikācijas par darbinieku sasniegumiem utt), vidi ( pārbaudes pirms un pēc ražošanas, piedalīšanās vides sakopšanā utt).

Autora komentārsAtvērt
Atlants