Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.06.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Skolēnu adaptācijas pasākumi 1.klasē', 1.
  • Referāts 'Skolēnu adaptācijas pasākumi 1.klasē', 2.
  • Referāts 'Skolēnu adaptācijas pasākumi 1.klasē', 3.
  • Referāts 'Skolēnu adaptācijas pasākumi 1.klasē', 4.
  • Referāts 'Skolēnu adaptācijas pasākumi 1.klasē', 5.
  • Referāts 'Skolēnu adaptācijas pasākumi 1.klasē', 6.
  • Referāts 'Skolēnu adaptācijas pasākumi 1.klasē', 7.
  • Referāts 'Skolēnu adaptācijas pasākumi 1.klasē', 8.
  • Referāts 'Skolēnu adaptācijas pasākumi 1.klasē', 9.
  • Referāts 'Skolēnu adaptācijas pasākumi 1.klasē', 10.
  • Referāts 'Skolēnu adaptācijas pasākumi 1.klasē', 11.
  • Referāts 'Skolēnu adaptācijas pasākumi 1.klasē', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Adaptācijas jēdziens    3
2.  7-gadīgo bērnu adaptācijas kritēriji un rādītāji    4
3.  Skolēnu adaptācijas pasākumi    5
4.  Secinājumi    8
5.  Literatūras saraksts    10
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Jāievēro dienas režīms. Ideāli, ja bērns iet gulēt deviņos vakarā, tad septiņos no rīta piecelties nav problēmu. Ja bērns nav izgulējies, viņš nevar produktīvi strādāt, kontrolēt savu uzvedību. Mazajiem skolniekiem jāguļ 10-11 stundas diennaktī.
2. Vecākiem darboties ar bērnu mājās. Tikai 15 minūtes ikdienā dos daudz labāku, lielāku rezultātu par divām stundām vien brīvdienās. Ļoti svarīgi, lai skolā apgūtais nostiprināts tiktu arī mājās un otrādi. Pastāvīgi jāatbalsta interese par visu jauno. Ja interese zūd, zūd arī interese par pašu skolu.
3. Vecākiem jāizrāda neviltota interese pret pašu mācību procesu. Nevis tā, vakarā, starp citu, vienā teikumā pajautājot:"Vai esi izmācījies", bet vismaz 10-15 minūtes bērnu izjautājot par to, kas interesants bijis skolā, kas paticis, kas nav paticis, ko šodien jaunu iemācījies, ar ko biedrojies. Nekādā gadījumā nesalīdziniet viņa rezultātus ar skolas programmas prasībām, citu sasniegumiem. Vislabāk vispār nekad bērnu nesalīdzināt ar citiem bērniem. Salīdzināt viņu var tikai ar sevi pašu un arī paslavēt par tikai vienu: viņa personīgo rezultātu uzlabojumu. Ja vakardienas mājasdarbu izpildē viņš pieļāvis 3 kļūdas, bet šodien - 2, tas jāuztver kā veiksme, sasniegums.

Autora komentārsAtvērt
Atlants