Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.04.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Konflikts', 1.
  • Referāts 'Konflikts', 2.
  • Referāts 'Konflikts', 3.
  • Referāts 'Konflikts', 4.
  • Referāts 'Konflikts', 5.
  • Referāts 'Konflikts', 6.
  • Referāts 'Konflikts', 7.
  • Referāts 'Konflikts', 8.
  • Referāts 'Konflikts', 9.
  • Referāts 'Konflikts', 10.
  • Referāts 'Konflikts', 11.
  • Referāts 'Konflikts', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Gadījuma apraksts    4
  Analīze    6
  Analīze pēc cilvēkresursu pieejas    6
  Analīze pēc strukturālās pieejas    7
  Analīze pēc politiskās pieejas    9
  Analīze pēc simboliskās pieejas    10
  Līderības un vadības stila analīze    11
  Kopsavilkums un secinājumi    12
  Izmantotā literatūra    13
Darba fragmentsAizvērt

Ikkatrs no mums sadzīvē saskaras ar dažādām konfliktsituācijām. Dažas no tām ir nopietnas, citas – ne tik, taču tas jebkurā gadījumā ietekmē iesaistītā indivīda dzīvi, attieksmes, uzskatus.
Konflikti organizācijā atšķiras no ikdienas starppersonu konfliktiem, ko parasti cilvēki iedomājas vispirms. Šajos konfliktos ir iesaistīta cilvēku grupa, kam ikdienā jāsadarbojas. Tā ir arī nozīmīga organizācijas dzīves daļa – no tā atkarīga ne tikai darba produktivitāte un kvalitāte, bet arī peļņa, darbinieku apmierinātība ar darba apstākļiem, kas spēcīgi ietekmē organizācijas tēla un reputācijas veidošanu. Protams, visvieglāk ir pagriezt problēmai muguru un aiziet, taču tas nav pareizākais veids, kā atrisināt konfliktu vai problēmu. Tādēļ svarīgi prast konfliktu analizēt, izprast un risināt.
Šajā darbā, izmantojot četrus organizācijas pieejas modeļus – cilvēku resursu, strukturālo, politisko un simbolisko, kā arī līderību un vadības stilu, analizēta konfliktsituācija peļņu nesošā organizācijā, kur ir svarīgs kontakts ar klientu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants