Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Produktu cenu noteikšanas stratēģijas', 1.
  • Prezentācija 'Produktu cenu noteikšanas stratēģijas', 2.
  • Prezentācija 'Produktu cenu noteikšanas stratēģijas', 3.
  • Prezentācija 'Produktu cenu noteikšanas stratēģijas', 4.
  • Prezentācija 'Produktu cenu noteikšanas stratēģijas', 5.
  • Prezentācija 'Produktu cenu noteikšanas stratēģijas', 6.
  • Prezentācija 'Produktu cenu noteikšanas stratēģijas', 7.
  • Prezentācija 'Produktu cenu noteikšanas stratēģijas', 8.
  • Prezentācija 'Produktu cenu noteikšanas stratēģijas', 9.
  • Prezentācija 'Produktu cenu noteikšanas stratēģijas', 10.
  • Prezentācija 'Produktu cenu noteikšanas stratēģijas', 11.
  • Prezentācija 'Produktu cenu noteikšanas stratēģijas', 12.
  • Prezentācija 'Produktu cenu noteikšanas stratēģijas', 13.
  • Prezentācija 'Produktu cenu noteikšanas stratēģijas', 14.
Darba fragmentsAizvērt

Produktu cenu noteikšanas stratēģijas
Produktu līnijām
Izvēles produktiem
Saistītajiem produktiem
Blakusproduktiem
Produktu komplektiem

Produktu līnijas cenu noteikšana
Cenu veidošana produktu sortimenta ietvaros
Produkcijas pārdošana cenu diapazonā, kurā katra cena atspoguļo noteiktu kvalitātes līmeni
Cenām ir jābūt pietiekoši atšķirīgām citai no citas, lai patērētāji justu kvalitatīvās atšķirības.

Cenu veidošanas stratēģija dažādiem papildproduktiem, kurus pārdod kopā ar pamatproduktiem
Pareizi jānosaka pamatprodukta īpašības
GM ekonomiskais modelis “izgāzās”, jo bija pārbāzts
Ekstras pārsvarā ir papildprodukts.

Cenu veidošanas stratēģija produktu obligātiem piederumiem
Salīdzinoši zema cena pamatproduktam, bet augsta cena, lai to atjaunotu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants