Vērtējums:
Publicēts: 04.04.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Krīzes ietekme uz viesnīcu biznesu Eiropā un Latvijā', 1.
  • Referāts 'Krīzes ietekme uz viesnīcu biznesu Eiropā un Latvijā', 2.
  • Referāts 'Krīzes ietekme uz viesnīcu biznesu Eiropā un Latvijā', 3.
  • Referāts 'Krīzes ietekme uz viesnīcu biznesu Eiropā un Latvijā', 4.
  • Referāts 'Krīzes ietekme uz viesnīcu biznesu Eiropā un Latvijā', 5.
  • Referāts 'Krīzes ietekme uz viesnīcu biznesu Eiropā un Latvijā', 6.
  • Referāts 'Krīzes ietekme uz viesnīcu biznesu Eiropā un Latvijā', 7.
  • Referāts 'Krīzes ietekme uz viesnīcu biznesu Eiropā un Latvijā', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Tomēr neraugoties uz visai drūmajiem statistikas rādītājiem ir arī kāda pozitīva ziņa. J.D. Power and Associates pētījums „Hotel Guest Satisfaction in Europe” liecina, viesnīcu viesu apmierinājuma rādītājs šogad ir sasniedzis augstāko punktu 5 gadu pētījumu laikā, īpaši pieaugot no 2008.g. Šis pētījums atspoguļo viesu apmierinājumu balstoties pēc 7 rādītājiem: cenas un atalgojums, istaba, viesnīcas iespējas, ēdieni un dzērieni, reģistrēšanās un izrakstīšanās no viesnīcas (check-in/check-out), apkalpošana viesnīcā un rezervēšana. Tika izvērtētas un klasificētas 42 dažādas viesnīcas 4 segmentos: upper upscale, upscale, mid-scale full service un economy. Lielākie uzlabojumi ir bijuši tieši augstākajos segmentos (upper upscale un upscale).
Pētījums liecina, ka neraugoties uz ekonomisko krīzi, kuras dēļ ir samazinājies pieprasījums un viesnīcas ir bijušas spiestas samazināt izdevumus un samazināt cenas, viesnīcu standarti un nodrošinājums nav mainījušies. Tie joprojām atbilst visām normām, viesi ir apmierināti ar zemākām cenām, nemainīgajiem standartiem un saņem visu nepieciešamo. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants