Vērtējums:
Publicēts: 08.02.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Komunikācijas būtība. Virzība komunikācijas kontekstā', 1.
  • Konspekts 'Komunikācijas būtība. Virzība komunikācijas kontekstā', 2.
  • Konspekts 'Komunikācijas būtība. Virzība komunikācijas kontekstā', 3.
  • Konspekts 'Komunikācijas būtība. Virzība komunikācijas kontekstā', 4.
  • Konspekts 'Komunikācijas būtība. Virzība komunikācijas kontekstā', 5.
  • Konspekts 'Komunikācijas būtība. Virzība komunikācijas kontekstā', 6.
Darba fragmentsAizvērt

- Plānojot IMK, jāaprēķina to efektivitāte, jāsaskaņo nepieciešamās izmaksas ar uzņēmuma resursiem un atbilstoši jāsadala mārketinga budžeta līdzekļi starp visiem komunikācijas veidiem.
Ir četri galvenie iemesli, kas nosaka IMK aktualitāti visiem tirgus dalībniekiem:
1. IMK nodrošina uzņēmumam labāko rezultātu (efektu) mārketinga jomā.
2. IMK veicina uzņēmuma izmaksu samazināšanos. Rūpīga mārketinga aktivitāšu plānošana un koordinēšana ar mārketinga komunikācijām dod iespēju samazināt ieplānoto budžetu, rēķinot uz vienu potenciālo klientu.
3. IMK veicina patērētāju lojalitāti uzņēmumam, produktam un zīmolam.
4. IMK pilnīgi atbilst pasaules ekonomikas internacionalizācijas un globalizācijas tendencēm.

Atlants