Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Matemātisko priekšstatu attīstība', 1.
  • Konspekts 'Matemātisko priekšstatu attīstība', 2.
  • Konspekts 'Matemātisko priekšstatu attīstība', 3.
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI:
1. Atpazīst gadalaikus, bet neprot tos nosaukt noteiktā secībā.
2. Atpazīst krāsas.
3. Atpazīst tādus lielumus kā liels un mazs.
4. Pazīst pamatkrāsas un prot pielīdzināt kādai noteiktai lietai (piemēram, zaļa zāle)
5. Ir grūtības izprast jēdzienus – priekšā, aiz.
6. Ir iemācījies skaitīt līdz 10, bet, kad šis skaits ir jāatpazīst, rodas problēmas.
7. Brīvi atpazīst skaitu līdz 5, bet kā ir nākamie skaitļi no 5 līdz 10 tā ir problēmas ar to atpazīšanu, un tad jau tas viņam ir DAUDZ.
8. Bērna darbības tiek saskaņotas ar pirkstu darbībām. (piemēram, sava vecuma nosaukšana – sākumā nosauc skaitu, pēc tam parāda uz pirkties un tad vēlreiz pārliecinās vai nav kļūdījies)
9. Skaitīt vislabāk mācās ar spēļu vai dažādu priekšmetu palīdzību.

Autora komentārsAtvērt
Atlants