-
Kāršu vēsture - plusi un mīnusi
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | Ievads | 3 |
1.1. | Azartspēļu rašanās vēsture | 5 |
1.2. | Kāršu spēles vēsture | 6 |
2. | Varbūtības teorija | 7 |
3. | Atkarība no azartspēlēm | 8 |
3.1. | Kas liecina par atkarību no azartspēlēm? | 9 |
3.2. | Kā cīnīties ar atkarību no azartspēlēm | 10 |
4. | Pētnieciskais darbs | 11 |
4.1. | Aptauja | 11 |
4.2. | Aptaujas analīze | 13 |
5. | Secinājumi | 17 |
6. | Priekšlikumi | 18 |
7. | Izmantotā literatūra | 19 |
8. | Pielikumi | 20 |
Mūsu dzīve ir spēle. Jau no bērnības daudzi no mums aizraujas ar dažādām spēlēm, nereti arī ar azartspēlēm, no kurām ļoti populāras ir kāršu spēles, kas ir vienas no pirmajām loģikas spēlēm. Daudziem cilvēkiem šāda veida izklaides pāriet atkarībā, kas pielīdzināma slimībai.
Spēļu kārtis zīmējuši daudzi slaveni mākslinieki, un bieži vien tās no mākslas viedokļa bijušas īsti miniatūru šedevri. Kas raksturīgi, karaļus kāršu kavā līdz pat jaunajiem laikiem centās attēlot kā konkrētus personāžus: kā "ercenu" karali parasti zīmēja Kārli Lielo, kā "pīķu" karali - Bībeles Dāvidu, kā "kāravu" karali - Cēzaru, bet kā "kreiču" karali - Maķedonijas Aleksandru.
Darba mērķis:
Iepazīstināt ar kāršu spēli, un ar tās plusiem un mīnusiem. Iepazīstināt ar kāršu spēles un ar pašu kāršu vēsturi.
Darba uzdevumi:
1.Izpētīt un analizēt literatūru par kāršu spēlēm.
2.Izpētīt azartspēļu vēsturi, kāršu spēļu vēsturi, atkarību no azartspēlēm, paņēmienus, kā cīnīties pret atkarību;
3.Izpētīt zinātnisko literatūru par varbūtības teorijas rašanos;
4.Izdarīt secinājumus un izteikt priekšlikumus.…
Zinātniski pētnieciskais darbs par Kāršu spēles vēsturi tās plusiem un mīnusiem.