Vērtējums:
Publicēts: 13.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Interneta sociālo tīklu izmantošana skolēnu komunikācijas spēju veicināšanai', 1.
  • Referāts 'Interneta sociālo tīklu izmantošana skolēnu komunikācijas spēju veicināšanai', 2.
  • Referāts 'Interneta sociālo tīklu izmantošana skolēnu komunikācijas spēju veicināšanai', 3.
  • Referāts 'Interneta sociālo tīklu izmantošana skolēnu komunikācijas spēju veicināšanai', 4.
  • Referāts 'Interneta sociālo tīklu izmantošana skolēnu komunikācijas spēju veicināšanai', 5.
  • Referāts 'Interneta sociālo tīklu izmantošana skolēnu komunikācijas spēju veicināšanai', 6.
  • Referāts 'Interneta sociālo tīklu izmantošana skolēnu komunikācijas spēju veicināšanai', 7.
  • Referāts 'Interneta sociālo tīklu izmantošana skolēnu komunikācijas spēju veicināšanai', 8.
  • Referāts 'Interneta sociālo tīklu izmantošana skolēnu komunikācijas spēju veicināšanai', 9.
  • Referāts 'Interneta sociālo tīklu izmantošana skolēnu komunikācijas spēju veicināšanai', 10.
  • Referāts 'Interneta sociālo tīklu izmantošana skolēnu komunikācijas spēju veicināšanai', 11.
  • Referāts 'Interneta sociālo tīklu izmantošana skolēnu komunikācijas spēju veicināšanai', 12.
  • Referāts 'Interneta sociālo tīklu izmantošana skolēnu komunikācijas spēju veicināšanai', 13.
  • Referāts 'Interneta sociālo tīklu izmantošana skolēnu komunikācijas spēju veicināšanai', 14.
  • Referāts 'Interneta sociālo tīklu izmantošana skolēnu komunikācijas spēju veicināšanai', 15.
  • Referāts 'Interneta sociālo tīklu izmantošana skolēnu komunikācijas spēju veicināšanai', 16.
  • Referāts 'Interneta sociālo tīklu izmantošana skolēnu komunikācijas spēju veicināšanai', 17.
  • Referāts 'Interneta sociālo tīklu izmantošana skolēnu komunikācijas spēju veicināšanai', 18.
  • Referāts 'Interneta sociālo tīklu izmantošana skolēnu komunikācijas spēju veicināšanai', 19.
  • Referāts 'Interneta sociālo tīklu izmantošana skolēnu komunikācijas spēju veicināšanai', 20.
  • Referāts 'Interneta sociālo tīklu izmantošana skolēnu komunikācijas spēju veicināšanai', 21.
  • Referāts 'Interneta sociālo tīklu izmantošana skolēnu komunikācijas spēju veicināšanai', 22.
  • Referāts 'Interneta sociālo tīklu izmantošana skolēnu komunikācijas spēju veicināšanai', 23.
  • Referāts 'Interneta sociālo tīklu izmantošana skolēnu komunikācijas spēju veicināšanai', 24.
  • Referāts 'Interneta sociālo tīklu izmantošana skolēnu komunikācijas spēju veicināšanai', 25.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija (LV)    3
  Anotācija (ENG)    4
  Ievads    5
1.  Internets    6
1.1.  Interneta rašanās vēsture    6
2.  Sociālie tīkli un komunikācija    10
2.1.  Komunikācija    10
2.2.  Vispārīgs jēdziens par saskarsmi    11
2.3.  Saskarsmes līdzekļi    12
2.4.  Sociālie tīkli    12
2.5.  Sociālo tīklu veidi    12
2.6.  Populārākie sociālie tīkli    13
3.  Praktiskā daļa    16
  Secinājumi    23
  Izmantotie informācijas avoti    24
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Izstrādāt šo zinātniski pētniecisko darbu, bija laika un darba ietilpīgs process. To darot, mēs iemācījāmies daudz jauna un guvām priekšstatu par to, kā ir jāveic šāds darbs un kādus līdzekļus tas prasa. Darba izstrādes procesā mēs uzlabojām arī savas grupu darba spējas. Kopumā šis process bija lietderīgs, jo mēs izvēlējāmies sev interesējošu tēmu, par kuru bija interesanti vākt informāciju, veikt pētījumu un analizēt to.
Apkopojot anketu rezultātus, varam secināt, ka mūsu hipotēze ir apstiprinājusies. Lielākā daļa skolēnu apgalvo, ka izmanto interneta sociālos tīklus, lai komunicētu. Tas nozīmē, ka šobrīd jaunieši vairāk sazinās ar saviem draugiem un radiniekiem virtuāli – ar interneta sociālo tīklu palīdzību. Tas ir saprotami, jo, lai, piemēram, norunātu tikšanos, satiktos, izrunātos un atgrieztos atpakaļ mājās, ir nepieciešams daudz laika. Taču to visu var izdarīt arī mājās – caur kādu no interneta sociālajiem tīkliem. Tas aizņem maz laika, neprasa nekādu piepūli un vienkārši ir ērtāk. Arī mēs paši bieži komunicējam caur kādu no šiem sociālajiem tīkliem. Mūsu respondentu vairākums arī atzīst, ka, ja būtu nepieciešamība iepazīties ar kādu nepazīstamu cilvēku, vairumā gadījumu tas tiktu darīts ar kāda sociālā tīkla palīdzību – virtuāli. Mēs vēlējāmies izpētīt, vai šāda veida virtuālā komunikācija uzlabo vai pasliktina jaunieša komunikācijas spējas reālajā dzīvē, jo interneta sociālo tīklu izmantošana var būtiski to ietekmēt. Pēc pētījuma rezultātiem mēs secinājām, ka Jelgavas Valsts ģimnāzijas skolēni uzskata, ka lietot un komunicēt caur interneta sociālajiem tīkliem ir viegli un tas viņiem grūtības nesagādā. Lielākajai daļai mūsu respondentu šāda veida virtuālā komunikācija arī uzlabo komunicēšanas spējas reālajā dzīvē. Tas arī apstiprina mūsu hipotēzi.

Autora komentārsAtvērt
Atlants