• Kvantitatīvo un kvalitatīvo metožu lietošanas iespējas un konkrētu metožu izvēles nosacījumi mārketinga pētījumu ietvaros

     

    Konspekts4 Mārketings, reklāma

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Kvantitatīvo un kvalitatīvo metožu lietošanas iespējas un konkrētu metožu izvēle', 1.
  • Konspekts 'Kvantitatīvo un kvalitatīvo metožu lietošanas iespējas un konkrētu metožu izvēle', 2.
  • Konspekts 'Kvantitatīvo un kvalitatīvo metožu lietošanas iespējas un konkrētu metožu izvēle', 3.
  • Konspekts 'Kvantitatīvo un kvalitatīvo metožu lietošanas iespējas un konkrētu metožu izvēle', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Uzraudzīt speciālistus nozīme pārliecināties, ka datu vākšana notiek pareizi. Uzraudzība ietver kvalitātes kontroli, labojumus, paraugu kontroli, krāpšanas kontroli un centrālā ofisa kontroli.
Kvalitātes kontrole pārbauda, vai datu vākšanas speciālisti izpilda savu darbu pareizi. Gadījumā, ja paradās kādas problēmas, tos vajag apspriest un nepieciešamības gadījumā veikt papildus apmācību. Lai labāk saprast intervētāju problēmas, uzraugam vajag pašam veikt interviju un pārliecināties, ka visi jautājumi atbild prasībām.
Ļoti svarīga ir paraugu kontrole. Tāda kontrole pārbauda, vai intervētājs vada interviju pēc parauga. Lai veikt paraugu kontroli, uzraugam ir nepieciešams atzīmēt, cik telefona zvanus, atteikumus, gatavas intervijas bija katram intervētājam dienas laikā.
Krāpšanas kontrole ir vajadzīga, tāpēc, ka intervētājs var falsificēt daļu no jautājumiem vai pierakstīt viltotas atbildes. Intervētājs var arī nesatikties ar respondentu un falsificēt visas atbildes. Krāpšanu var samazināt ar piemērotu apmācību, uzraudzību un pētījuma apstiprināšanu.
Centrālā ofisā visi iepriekš minētie uzraudzības veidi tiek apkopoti, kā arī cita svarīga kontrole tiek veikta.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants