Vērtējums:
Publicēts: 23.05.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mācību metodes', 1.
  • Konspekts 'Mācību metodes', 2.
  • Konspekts 'Mācību metodes', 3.
  • Konspekts 'Mācību metodes', 4.
  • Konspekts 'Mācību metodes', 5.
  • Konspekts 'Mācību metodes', 6.
  • Konspekts 'Mācību metodes', 7.
  • Konspekts 'Mācību metodes', 8.
Darba fragmentsAizvērt

I. VĀRDISKĀS METODES
1.1. Runas metodes
Monoloģiskās metodes
Stāstījums
Skolotāja darbība
Ievadstāstījumā skolotājs skolēniem paskaidro viņu darbības mērķi mācību stundā. Stāstījuma laikā skolotājs atklāj jaunā temata saturu pēc noteikta plāna, saprotamā secībā to iztirzā, izceļot galveno, būtiskāko izmantojot ilustrācijas un piemērus.
Stundas beigās skolotājs rezumē galvenās domas, izdara secinājumus un vispārinājumus, dod skolēniem patstāvīgā darba uzdevumus par šo tematu.

Skolēna darbība
Skolēni ļoti uzmanīgi klausās stāstījumu, lai varētu pēc tam atbildēt uz skolotāja jautājumiem.
Ja ir nepieciešams, tad stāstījuma beigās izdara secinājumus.

Metodes mērķi
* Ievadstāstījuma mērķis ir sagatavot skolēnus jaunās mācību vielas uztverei;
* Panākt vajadzīgo izklāsta emocionālo tonusu;
* Aktivizēt uzmanību;
* Izklāstīt informāciju;
* Paātrināt iegaumēšanu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants