Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Mārketinga efektivitātes mērīšanas metodes', 1.
  • Referāts 'Mārketinga efektivitātes mērīšanas metodes', 2.
  • Referāts 'Mārketinga efektivitātes mērīšanas metodes', 3.
  • Referāts 'Mārketinga efektivitātes mērīšanas metodes', 4.
  • Referāts 'Mārketinga efektivitātes mērīšanas metodes', 5.
  • Referāts 'Mārketinga efektivitātes mērīšanas metodes', 6.
  • Referāts 'Mārketinga efektivitātes mērīšanas metodes', 7.
  • Referāts 'Mārketinga efektivitātes mērīšanas metodes', 8.
  • Referāts 'Mārketinga efektivitātes mērīšanas metodes', 9.
  • Referāts 'Mārketinga efektivitātes mērīšanas metodes', 10.
  • Referāts 'Mārketinga efektivitātes mērīšanas metodes', 11.
  • Referāts 'Mārketinga efektivitātes mērīšanas metodes', 12.
  • Referāts 'Mārketinga efektivitātes mērīšanas metodes', 13.
  • Referāts 'Mārketinga efektivitātes mērīšanas metodes', 14.
  • Referāts 'Mārketinga efektivitātes mērīšanas metodes', 15.
  • Referāts 'Mārketinga efektivitātes mērīšanas metodes', 16.
  • Referāts 'Mārketinga efektivitātes mērīšanas metodes', 17.
  • Referāts 'Mārketinga efektivitātes mērīšanas metodes', 18.
  • Referāts 'Mārketinga efektivitātes mērīšanas metodes', 19.
  • Referāts 'Mārketinga efektivitātes mērīšanas metodes', 20.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Mārketings    4
1.1.  Mārketinga mērķi un stratēģija    5
2.  Efektīvs Mārketings    6
2.1.  Efektīva segmentēšana    7
2.2.  Efektīva konkurentu definēšana    8
2.2.1.  Jābūt plašam redzes lokam    8
2.3.  Sistēma kā organizēt informāciju par konkurentiem    8
2.3.1.  Izveidojiet amatu, kas strādātu ar informāciju par konkurentiem    8
2.3.2.  Pārviliniet konkurenta darbiniekus    9
2.4.  Efektīva informācijas tehnoloģiju izmantošana    9
3.  Mārketinga efektivitātes mērīšanas metodes    10
3.1.  Mārketinga pētījumi    10
3.2.  Pārdošanas apjomu dinamikas analīze    10
3.3.  Efektivitātes analīze    11
3.4.  Reklāmas komunikatīvā efektivitāte    13
3.5.  Lojalitātes programmas    13
4.  Mārketinga efektivitātes mērīšana uzņēmumā „PAT Expertss”    14
4.1.  Aptauja par reklāmas efektivitāti    15
5.  Secinājumi un ieteikumi    19
  Bibliogrāfiskais saraksts    20
Darba fragmentsAizvērt

5. Secinājumi un ieteikumi
Rakstot šo darbu nonācu pie sekojošiem secinājumiem:
1. Tas cik efektīvs mārketings tiek iekopts kādā uzņēmumā var iespaidot tā pastāvēšanas būtbu.
2. Daudzi uzņēmumi un tai skaitā „PAT Express” ļoti neefektīvi izmanto mārketingam atēlētos līdzekļus, kas var radīt lielus zaudējumus.
3. Uzņēmuma reputācija lielā mērā ir atkarīga no viņa darbības vēstures, neviens uzņēmums nevēlēsies sadarboties ar partnetri, kas piekopj nepārdomātu naudas izlietošanas politiku.
4. Veicot aptauju par reklāmu bija grūti sasniegt kompetentu auditoriju, tādēļ aptaujas otrā daļa būtu uzskatāma tikai par ieskatu sabiedrības viedoklī.
Diemžēl rakstot šo darbu saskāros ar problēmu, ka publiski nav pieejami īpaši daudz uzņēmumu gada pārskati, turklāt tie, kuri ir pieeajami neattēlo tērētos līdzekļus mārketinga pasākumiem, tādēļ tas ierobežoja ši darba izpildi.
Pēc būtības uzskatu, ka esmu izpildījis visus ievadā minētos darba mērķus, izņemot to, ka nesniedzu trīs, bet gan tikai divus veidus, kā mērīt mārketinga efektivitāti.
Turpāk efektīvākai darba izpildei ieteiktu konkreti sadalīt studentiem par kuriem uzņēmumiem ir jāveic apskats un iedalīt visus nepieciešamos materiālus ( gada pārskati u.c. nepubliskojamie materiāli).

Autora komentārsAtvērt
Atlants