Vērtējums:
Publicēts: 04.06.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mācību stunda veselības mācībā 5.klasei', 1.
  • Referāts 'Mācību stunda veselības mācībā 5.klasei', 2.
  • Referāts 'Mācību stunda veselības mācībā 5.klasei', 3.
  • Referāts 'Mācību stunda veselības mācībā 5.klasei', 4.
  • Referāts 'Mācību stunda veselības mācībā 5.klasei', 5.
  • Referāts 'Mācību stunda veselības mācībā 5.klasei', 6.
  • Referāts 'Mācību stunda veselības mācībā 5.klasei', 7.
  • Referāts 'Mācību stunda veselības mācībā 5.klasei', 8.
  • Referāts 'Mācību stunda veselības mācībā 5.klasei', 9.
  • Referāts 'Mācību stunda veselības mācībā 5.klasei', 10.
  • Referāts 'Mācību stunda veselības mācībā 5.klasei', 11.
  • Referāts 'Mācību stunda veselības mācībā 5.klasei', 12.
  • Referāts 'Mācību stunda veselības mācībā 5.klasei', 13.
Darba fragmentsAizvērt

Tēma tika izvēlēta pēc skolotājas izveidotā tematiskā plānojuma. Skolēni atbilda šai tēmai un tā ir pietiekoša aktuālā pusaudžu vecumposmam (vidēja skolas vecuma vecumposmam).
Skolēnu stundas laikā iesaistījās veiksmīgi, labprāt strādāja grupās. Grupās liku pašiem sadalīties, jo klasē ir tādas lieta, ka viņi nevēlas nekad strādāt kopā ar citiem skolēniem ar kuriem nav to raduši un tad rodas strīdi. Tāpēc šajā nodarbībā, lai velti netērētu laiku, izvēlējos pašiem skolēniem sadalīties grupās.
Skolēniem jau iepriekšējā nodarbībā ieinteresēja tēma par riska situācijā, daudz izteica savu viedokli, arī šajā stundā, kad viņiem vajadzēja parādīt savas zināšanas viņi veiksmīgi tika ar visiem uzdevumiem galā.
Tika pilnveidota skolēnu vajadzība pēc pašaktualizēšanās izsakot savu viedokli citiem, kā arī izspēlējot situāciju.
T ā kā skolēni nesadalījās 7 grupās, tad tomēr pēc katra uzdevuma es parādīju vai nolasīju septītās grupas uzdevumu un kopīgi to izrisinājām, kas ļāva visai klasei vienoties vienā viedoklī par attiecīgo situāciju.
Skolēnus veiksmīgi ieinteresēt stundas tematam izdevās caur situācijām, kuras bija pašiem jārisina to iemesls un sekas. Skolēniem šādas stundas patīk, jo vairākās stundās izmantoju pieredzes zināšanu stāstījumu un situāciju analīzi.

Autora komentārsAtvērt
Atlants