Vērtējums:
Publicēts: 02.05.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Izbraukuma tirdzniecības organizēšanas pilnveide', 1.
  • Referāts 'Izbraukuma tirdzniecības organizēšanas pilnveide', 2.
  • Referāts 'Izbraukuma tirdzniecības organizēšanas pilnveide', 3.
  • Referāts 'Izbraukuma tirdzniecības organizēšanas pilnveide', 4.
  • Referāts 'Izbraukuma tirdzniecības organizēšanas pilnveide', 5.
  • Referāts 'Izbraukuma tirdzniecības organizēšanas pilnveide', 6.
  • Referāts 'Izbraukuma tirdzniecības organizēšanas pilnveide', 7.
  • Referāts 'Izbraukuma tirdzniecības organizēšanas pilnveide', 8.
  • Referāts 'Izbraukuma tirdzniecības organizēšanas pilnveide', 9.
  • Referāts 'Izbraukuma tirdzniecības organizēšanas pilnveide', 10.
  • Referāts 'Izbraukuma tirdzniecības organizēšanas pilnveide', 11.
  • Referāts 'Izbraukuma tirdzniecības organizēšanas pilnveide', 12.
  • Referāts 'Izbraukuma tirdzniecības organizēšanas pilnveide', 13.
  • Referāts 'Izbraukuma tirdzniecības organizēšanas pilnveide', 14.
  • Referāts 'Izbraukuma tirdzniecības organizēšanas pilnveide', 15.
  • Referāts 'Izbraukuma tirdzniecības organizēšanas pilnveide', 16.
  • Referāts 'Izbraukuma tirdzniecības organizēšanas pilnveide', 17.
  • Referāts 'Izbraukuma tirdzniecības organizēšanas pilnveide', 18.
  • Referāts 'Izbraukuma tirdzniecības organizēšanas pilnveide', 19.
  • Referāts 'Izbraukuma tirdzniecības organizēšanas pilnveide', 20.
  • Referāts 'Izbraukuma tirdzniecības organizēšanas pilnveide', 21.
  • Referāts 'Izbraukuma tirdzniecības organizēšanas pilnveide', 22.
  • Referāts 'Izbraukuma tirdzniecības organizēšanas pilnveide', 23.
  • Referāts 'Izbraukuma tirdzniecības organizēšanas pilnveide', 24.
  • Referāts 'Izbraukuma tirdzniecības organizēšanas pilnveide', 25.
  • Referāts 'Izbraukuma tirdzniecības organizēšanas pilnveide', 26.
  • Referāts 'Izbraukuma tirdzniecības organizēšanas pilnveide', 27.
  • Referāts 'Izbraukuma tirdzniecības organizēšanas pilnveide', 28.
  • Referāts 'Izbraukuma tirdzniecības organizēšanas pilnveide', 29.
  • Referāts 'Izbraukuma tirdzniecības organizēšanas pilnveide', 30.
  • Referāts 'Izbraukuma tirdzniecības organizēšanas pilnveide', 31.
  • Referāts 'Izbraukuma tirdzniecības organizēšanas pilnveide', 32.
  • Referāts 'Izbraukuma tirdzniecības organizēšanas pilnveide', 33.
  • Referāts 'Izbraukuma tirdzniecības organizēšanas pilnveide', 34.
  • Referāts 'Izbraukuma tirdzniecības organizēšanas pilnveide', 35.
  • Referāts 'Izbraukuma tirdzniecības organizēšanas pilnveide', 36.
  • Referāts 'Izbraukuma tirdzniecības organizēšanas pilnveide', 37.
  • Referāts 'Izbraukuma tirdzniecības organizēšanas pilnveide', 38.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  TIRGUS    4
1.1.  TIRGUS IZPĒTE UN ANALĪZE    4
1.2.  TIRGUS SEGMENTA NOTEIKŠANA    5
1.3.  TIRGUS RAKSTUROJUMS UN KONKURENCE    7
1.4.  ATVIEGLOJUMI IZBRAUKUMA TIRDZNIECĪBAI    9
2.  PRODUKTS, TĀ VEICINĀŠANA    10
2.1.  PRODUKTA SORTIMENTS UN CENAS    10
2.2.  KOMUNIKĀCIJU SISTĒMA UN PROCESS    13
2.3.  PRODUKCIJAS VIRZĪŠANA TIRGŪ UN REALIZĀCIJAS STIMULĒŠANA    15
  SECINĀJUMI    18
  PRIEKŠLIKUMI    19
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    20
  PIELIKUMI    21
Darba fragmentsAizvērt

Katrā uzņēmumā ir ļoti svarīgi izpētīt preču un pakalpojumu sfēru. Tas nosaka uzņēmuma turpmāko darbību. Uzņēmējam ir jāprot efektīvi veicināt apmaiņu, kuras mērķis ir klientu vēlmju un vajadzību apmierināšana.
Tā kā ikviens uzņēmums darbojas specifiskos apstākļos, tad plānam un budžetam ir jāatbilst, katra uzņēmuma pakārtotajiem un sasniedzamajiem mērķiem. Preču realizāciju un līdz ar to arī uzņēmuma apgrozījumu ļauj palielināt dažādu uzņēmuma jautājumu risināšana, tādu kā tirgus noieta izpēte, preču sortimenta izpēte un pilnveidošana, cenu veidošana, produktu virzība tirgū utt.
Ja uzņēmums ir noteicis pircēju vajadzības un vēlmes, pasākumus to apmierināšanai, kā arī ražotājs saražojis atbilstošus produktus par konkurētspējīgām cenām, atraduši optimālos sadales kanālus, izstrādājuši preču realizācijas stimulēšanas plānus, tad tirgus apgūšanai vajadzētu būt visnotaļ pozitīvai.
Pašlaik ar katru brīdi Latvijas uzņēmumos var vērot arvien vairāk kvalitatīvākas preces un daudzu jaunu interesantu produktu parādīšanos un to realizācijas stimulēšanas pasākumus. Tas nozīmē, ka tiek ņemtas vērā konkurentu preces un darbība, kas liek pārdomāt par savas preces cenu, kvalitāti un uzņēmuma turpmāko darbību, konkurētspēju. Uzņēmuma izdzīvošana pastāvīgas konkurences apstākļos ir atkarīga kā tas spēs savus produktus virzīt tirgū.
Lai precīzi virzītos uz izvirzītajiem mērķiem darbība ir jāplāno un jāvada.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants