Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.05.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Uzņēmuma "Dzintars" stratēģijas formulējums', 1.
  • Konspekts 'Uzņēmuma "Dzintars" stratēģijas formulējums', 2.
  • Konspekts 'Uzņēmuma "Dzintars" stratēģijas formulējums', 3.
  • Konspekts 'Uzņēmuma "Dzintars" stratēģijas formulējums', 4.
  • Konspekts 'Uzņēmuma "Dzintars" stratēģijas formulējums', 5.
Darba fragmentsAizvērt

MISIJA

Dzintars uzņēmuma misija ir parfimērijas un kosmētikas modernizēšana, ka arī cilvēku velmju apmierināšana.

VĪZIJA

Uzņēmums Dzintars vēlās kļūt par Eiropas nozīmes biokosmētikas un parfimērijas uzņēmumu.

Uzņēmumam Dzintars ir vairāki mērķi, kas izriet no misijas: pirmkārt, izstrādāt un ražot parfimērijas un kosmētikas līdzekļus ar īpašībām, kas apmierina patērētāju vēlmes un vajadzības. Otrkārt, pastāvīgi atjaunot sortimentu un ražot inovatīvu produkciju, kas atbilst jaunākajiem sasniegumiem kosmetoloģijas un parfimērijas jomā. Treškārt, saglabāt tradicionālos un apgūt jaunus parfimērijas un kosmētikas līdzekļus pārdošanas tirgus. Ceturtkārt, nodrošināt visus apstākļus pastāvīgai kvalitātes uzlabošanai.


Uzņēmuma Dzintars vērtības:

Darbinieki:
Dzintars uzņēmumā strādā profesionāļi, kas izmanto savas zināšanas un prasmes, lai sasniegtu izvirzīto mērķi.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants