Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību speciālista pienākumi organizācijā un vieta organizācijas ', 1.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību speciālista pienākumi organizācijā un vieta organizācijas ', 2.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību speciālista pienākumi organizācijā un vieta organizācijas ', 3.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību speciālista pienākumi organizācijā un vieta organizācijas ', 4.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību speciālista pienākumi organizācijā un vieta organizācijas ', 5.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību speciālista pienākumi organizācijā un vieta organizācijas ', 6.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību speciālista pienākumi organizācijā un vieta organizācijas ', 7.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību speciālista pienākumi organizācijā un vieta organizācijas ', 8.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību speciālista pienākumi organizācijā un vieta organizācijas ', 9.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību speciālista pienākumi organizācijā un vieta organizācijas ', 10.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību speciālista pienākumi organizācijā un vieta organizācijas ', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Uzņēmums „X”    4
  Sabiedrisko attiecību speciālista vieta un loma uzņēmumā „X”    5
  Iekšējās komunikācijas sistēma uzņēmumā „X”    6
  Uzņēmuma „X” iekšējās vides analizēšana izmantojot SVID metodi    9
  Secinājums    10
  Izmantotā literatūra    11
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmumā „X” nav sabiedrisko attiecību (SA) speciālista, šo funkciju pilda pats vadītājs, izvērtējot, kurus no SA speciālista pienākumiem var deleģēt saviem padotajiem. Šīs organizācijas vadītājs pagaidām neredz nepieciešamību algot SA speciālistu, norādot, ka uzņēmums ir pārāk mazs, tā atpazīstamība jau ir iegūta, naudas līdzekļi, kas būtu nepieciešami vēl viena vadošā speciālista algošanai, var tikt ieguldīti esošā personāla profesionālai pilnveidošanai.
Pieļauju iespēju, ka vadītājam nav izpratne par SA speciālista darba plašo specifiku, lietderīgumu un nozīmīgumu organizācijā. „Sabiedriskās attiecības ir sistemātiska un ilgstoša uzņēmuma komunikācijas veidošana ar tā iekšējām un ārējām mērķgrupām, kuras mērķis ir iepazīstināt ar uzņēmumu un izveidot spēcīgu un oriģinālu priekšstatu (imidžu) par uzņēmumu. Tā rezultātā mērķgrupas, iespējams, dos priekšroku tieši šim uzņēmumam.”…

Autora komentārsAtvērt
Atlants