Vērtējums:
Publicēts: 11.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'A/s "Latvenergo" iekšējās PR metodes', 1.
  • Prezentācija 'A/s "Latvenergo" iekšējās PR metodes', 2.
  • Prezentācija 'A/s "Latvenergo" iekšējās PR metodes', 3.
  • Prezentācija 'A/s "Latvenergo" iekšējās PR metodes', 4.
  • Prezentācija 'A/s "Latvenergo" iekšējās PR metodes', 5.
  • Prezentācija 'A/s "Latvenergo" iekšējās PR metodes', 6.
  • Prezentācija 'A/s "Latvenergo" iekšējās PR metodes', 7.
  • Prezentācija 'A/s "Latvenergo" iekšējās PR metodes', 8.
  • Prezentācija 'A/s "Latvenergo" iekšējās PR metodes', 9.
  • Prezentācija 'A/s "Latvenergo" iekšējās PR metodes', 10.
  • Prezentācija 'A/s "Latvenergo" iekšējās PR metodes', 11.
  • Prezentācija 'A/s "Latvenergo" iekšējās PR metodes', 12.
  • Prezentācija 'A/s "Latvenergo" iekšējās PR metodes', 13.
  • Prezentācija 'A/s "Latvenergo" iekšējās PR metodes', 14.
Darba fragmentsAizvērt

ENERGOEFEKTIVITĀTES CENTRS IR IZVEIDOTS, LAI KONSULTĒTU UN MĀCĪTU LATVENERGO KLIENTUS EFEKTĪVI LIETOT UN IZMANTOT ELEKTROIERĪCES.
CENTRĀ SADARBĪBĀ AR POPULĀRĀKAJĀM ELEKTROIERĪČU RAŽOTĀJFIRMĀM IZVIETOTAS DAŽĀDAS JAUNĀKĀS PAAUDZES ELEKTROIERĪCES, LAI DEMONSTRĒTU TO SNIEGTĀS PRIEKŠROCĪBAS DARBĪBĀ.
ENERGOEFEKTIVITĀTES CENTRA SPECIĀLISTI BEZ MAKSAS KONSULTĒ:
PAR ELEKTROENERĢIJAS EFEKTĪVU IZMANTOŠANU SADZĪVĒ; IEPAZĪSTINA AR JAUNĀKAJĀM UN EFEKTĪVĀKAJĀM SADZĪVES ELEKTROIERĪCĒM.
ENERGOEFEKTIVITĀTES CENTRA SPECIĀLISTI BEZ MAKSAS INFORMĒ:
1. PAR SLODZES PALIELINĀŠANAS IESPĒJĀM UN KĀRTĪBU;
2. PAR ELEKTROENERĢIJAS UZSKAITI, NORĒĶINIEM UN TARIFIEM.

Publicitātes nodrošināšana
LAI PIESAISTĪTU SAVU UZMANĪBU UN “NEPAZUSTU” TAUTAS ACĪS, UZŅĒMUMS STARP LIELAJĀM VĒTRĀM UN NEGADĪJUMIEM RĪKO KONKURSUS ( KAM GAIŠĀKA GALVA? ), PIEŠĶIR STIPENDIJAS SKOLĒNIEM UN UZLABO SAVAS KOMPĀNIJAS IT NOZARI.

MĀJAS LAPĀ KAPITĀLS.LV TIKA VEIKTS PĒTĪJUMS PAR VISBIEŽĀK PIEMINĒTAJIEM UZŅĒMUMIEM LAIKRAKSTOS VISĀ LATVIJĀ. CETURTAJĀ VIETĀ PUBLICITĀTES REITINGĀ ATRODAS AS "LATVENERGO", KAS PĒRN PIEMINĒTS 3889 PUBLIKĀCIJĀS. ZĪMĪGI, KA UZŅĒMUMA PUBLICITĀTE KĀPUMU MEDIJOS LIELĀ MĒRĀ NOSAKA KLIMATISKIE LAIKA APSTĀKĻI, PIEMĒRAM, PERIODOS, KAD POSTĪJUMUS ELEKTROAPGĀDEI NODARĪJIS NEGAISS VAI SLAPJAIS SNIEGS.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants