Vērtējums:
Publicēts: 14.11.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts '"Nike" vēsture', 1.
  • Referāts '"Nike" vēsture', 2.
  • Referāts '"Nike" vēsture', 3.
  • Referāts '"Nike" vēsture', 4.
  • Referāts '"Nike" vēsture', 5.
  • Referāts '"Nike" vēsture', 6.
  • Referāts '"Nike" vēsture', 7.
  • Referāts '"Nike" vēsture', 8.
  • Referāts '"Nike" vēsture', 9.
  • Referāts '"Nike" vēsture', 10.
  • Referāts '"Nike" vēsture', 11.
  • Referāts '"Nike" vēsture', 12.
  • Referāts '"Nike" vēsture', 13.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga stratēģija
Nike mārketinga stratēģija ir svarīgs kompānijas panākumu komponents. Nike brends ir plaši pazīstams visā pasaulē ar to, ka tās piedāvātās preces ir augstas kvalitātes un ar labu dizainu. Nike mārketinga stratēģijas centrā atrodas Nike brenda tēls, kas sevī ietver tai raksturīgo logo un reklāmas lozungu: „Just do it”. Savu sabiedrisko tēlu Nike uzlabo slēdzot līgumus ar pazīstamiem atlētiem, profesionālām komandām un skolu komandām.
Nike pārdod plašu produktu klāstu, tai skaitā sporta apavus un apģērbu tādām sporta aktivitātēm kā Hokejs, basketbols, teniss, futbols, skriešana utt. Nike produkcija ir piemērota visiem – sievietēm, vīriešiem un bērniem, tā ir plaši pazīstama hip hop kultūrā un bieži sastopama pilsētnieku ikdienas apģērbā.
Nike savu produkciju pārdod vairāk nekā 20 000 izplatītājiem ASV un aptuveni 140 valstīs pasaulē. Eiropā Nike ir atvēris vairākus Nike ražotņu veikalus, kur ir iespējams iegādāties Nike produkciju par ļoti zemām cenām, turklāt tajos preču piedāvājums ir daudz plašāks, nekā citos izplatītāju veikalos.
Nike misija ir iedvesmot atlētus un piedāvāt katram atlētam* dažādas inovācijas.
* Ja tev ir ķermenis, tad tu esi atlēts.

Autora komentārsAtvērt
Atlants