Vērtējums:
Publicēts: 11.02.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Skolēnu rokraksta pilnveidošanas iespējas sākumskolas pirmajā klasē', 1.
  • Prezentācija 'Skolēnu rokraksta pilnveidošanas iespējas sākumskolas pirmajā klasē', 2.
  • Prezentācija 'Skolēnu rokraksta pilnveidošanas iespējas sākumskolas pirmajā klasē', 3.
  • Prezentācija 'Skolēnu rokraksta pilnveidošanas iespējas sākumskolas pirmajā klasē', 4.
  • Prezentācija 'Skolēnu rokraksta pilnveidošanas iespējas sākumskolas pirmajā klasē', 5.
  • Prezentācija 'Skolēnu rokraksta pilnveidošanas iespējas sākumskolas pirmajā klasē', 6.
  • Prezentācija 'Skolēnu rokraksta pilnveidošanas iespējas sākumskolas pirmajā klasē', 7.
  • Prezentācija 'Skolēnu rokraksta pilnveidošanas iespējas sākumskolas pirmajā klasē', 8.
  • Prezentācija 'Skolēnu rokraksta pilnveidošanas iespējas sākumskolas pirmajā klasē', 9.
  • Prezentācija 'Skolēnu rokraksta pilnveidošanas iespējas sākumskolas pirmajā klasē', 10.
  • Prezentācija 'Skolēnu rokraksta pilnveidošanas iespējas sākumskolas pirmajā klasē', 11.
  • Prezentācija 'Skolēnu rokraksta pilnveidošanas iespējas sākumskolas pirmajā klasē', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Svarīgi, lai skolotājs pievērtu uzmanību skolēnu darba kultūrai pie galda: sēdēšanas poza, grāmatu izvietojums uz galda, pareizs rakstāmpiederuma satvēriens u.c.
Skolotājam ir svarīgi ievērot katra skolēna individuālās rakstīšanas iemaņas, lai uzlabotu katra skolēna rokrakstu atbilstoši vajadzībām, lai nerastos tādas konstatētās rokraksta nepilnības kā izklaidīgs raksts burtnīcā, slīpi burti, neskaidri rakstīti burti, lielas atstarpes, nespēja orientēties burtnīcu lineatūrā.
Skolotājam ir jāizvēlas piemēroti un efektīvi uzdevumi katra skolēnu rokraksta individuālai uzlabošanai.

Veiksmīgi izvēlēti vingrinājumi veicina skolēnu roku muskulatūras attīstību, kad veicina ne tikai kārtīgu rakstu kultūru, bet arī valodas attīstību.
Piedāvājot skolēniem viņiem aktuālus uzdevumus un saistošus stundu tematus, skolēnu motivācija ir manāmi augstāka, kas arī veicina glītu rokrakstu.
Skolēns, saprotot uzdevuma jēgu un mērķi, pilda to ar lielāku atdevi, nekā tos uzdevumus, kuri nav, viņaprāt, jēgpilni.

Atlants