-
Prakse viesnīcā "Baltic Beach Hotel"
Prakses atskaite21 Latviešu valoda, Tūrisms, viesmīlība, Uzņēmējdarbība
| Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
| Ievads | 2 | |
| 1. | Viesnīca „Baltic Beach Hotel” | 3 |
| 1.1. | Viesnīcas tips | 4 |
| 1.2. | Viesnīca lielums | 4 |
| 1.3. | Viesnīcas numuri | 5 |
| 1.4. | Viesnīcas interjers | 7 |
| 2. | Viesnīcas „Baltic Beach Hotel” pakalpojumi | 8 |
| 2.1. | Ēdināšanas pakalpojumi un piedāvājumi | 8 |
| 2.2. | Viesnīcas „Baltic Beach Hotel” konferenču pakalpojumi un piedāvājumi | 9 |
| 2.4. | Viesnīcas BBH pakalpojumu kvalitātes analīze | 12 |
| 3. | Viesnīcas „Baltic Beach Hotel ” noslogojums un viesu sastāvs | 13 |
| 3.1. | Viesnīcas noslogojums | 13 |
| 3.2. | Viesu sastāvs | 14 |
| 4. | Viesu uzņemšanas nodaļas darbības raksturojums | 15 |
| 5. | Viesnīcas „Baltic Beach Hotel ” organizatoriskā struktūra | 16 |
| 5.1. | Viesnīcas Baltic Beach Hotel vadīšanas raksturojums | 17 |
| 5.2. | Viesnīcas Baltic Beach Hotel departamenti | 17 |
| 6. | Uzņēmuma SVID Analīze | 19 |
| 7. | Prakses gaitas apraksts | 20 |
| Secinājumi un priekšikumi | 21 | |
| Izmantotie literatūras avoti un saraksti | 22 |
Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
1. Izpētot un izanalizējot viesnīcas „Baltic Beach Hotel” pieprasījumu var secināt, ka lielākais pieprasījums ir luksusa klases numuriem ar skatu uz jūru;
2. Viesnīcas viesi ir neapmierināti ar to, ka viesnīca ir sadalīta vairākos korpusos;
3. Viesnīca piedāvā dažādas ekskursijas, kas ir maz pieprasītas;
4. Viesnīcas „Baltic Beach Hotel” darbinieki nav savstarpēji vienoti un draudzīgi;
5. Viesu uzņemšanas nodaļai ir pārāk daudz darba pienākumi, ar kuriem viņi nespēj tikt galā tādejādi pazeminās apkalpošanas līmenis viesnīcā;
6. Numuru cenas ir diezgan augstas, tāpēc ir ļoti maz vietējie tūristi un Baltijas valstu viesi;
Piekšlikumi
1. Atlasīt augstas klases personālu , kas tendēts uz tūrisma jomu;
2. Atjaunot viesnīcas ‘Baltic Beach Hotel’ Coral korpusu;
3. Izveidot darbinieku pasākumus,piemēram, sporta spēles utt;
4. Izveidot vairāk izklaides programmas vasaras sezonā;
5. Pieņmt vairāk darbiniekus viesu uzņemšanas nodaļā, lai viesu uzņemšanas nodaļas darbiniekiem būtu vairāk brīvdienas un darbinieki būtu atpūtušies un varētu produktīvi strādāt;
6. Izveidodt speciālos piedāvājumus ar speciālajām cenām, Baltijas valstu tūristu piesaistei.
…

























