Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.07.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Loģistikas funkcionālās sfēras un to vadīšana', 1.
  • Konspekts 'Loģistikas funkcionālās sfēras un to vadīšana', 2.
  • Konspekts 'Loģistikas funkcionālās sfēras un to vadīšana', 3.
  • Konspekts 'Loģistikas funkcionālās sfēras un to vadīšana', 4.
  • Konspekts 'Loģistikas funkcionālās sfēras un to vadīšana', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Pēc lēmuma pieņemšanas par sadales kanālu veidošanu, ir jāveido šī kanāla vadīšanas sistēma. Šajā procesā ir jāveic:
1. sadales kanāla dalībnieku atlase;
2. sadales kanāla dalībnieku motivēšana;
3. sadales kanāla darbības novērtēšana.
Pastāv dažādi veidi, kā piesaistīt darbā kvalificētus starpniekus. Taču gadās, ka ražotājam jāpieliek daudz pūļu, lai piesaistītu pieredzējušus starpniekus. Svarīgi, protams, noteikt starpnieku atlases kritērijus. Speciālisti iesaka ņemt vērā:
darba pieredzi;
darbības jomu;
ekonomiskos rādītājus;
maksātspēju;
savstarpējo kontaktēšanos;
reputāciju.
Starpnieki pastāvīgi jāmotivē, lai darbs veiktos labāk.
Ražotājiem periodiski ir jānovērtē starpnieku darbība pēc šādiem rādītājiem:
līguma nosacījumu izpilde;
produktu krājumu uzturēšanas līmenis;
produktu piegādes (pārdošanas) ātrums patērētājiem;
atbildība par sabojātiem un pazudušiem produktiem;
pakalpojumu skaits, kurus starpnieki piedāvā patērētājiem;
integrētās mārketinga komunikācijas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants